Gå til innhold

"Takke" middag for venner av oss.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er enkel, for en tid tilbake var vi leieboere hos noen av våre beste venner, jeg ble gravid, og livet var herlig. Helt til vi mistet barnet i fortidlig fødsel i uke 24, barnet vårt overlevde ikke lengre enn 6 timer =( Lå inne på sykehuset i nesten 2 uker, pga en del komplikasjoner og blodtap.

Fødselen startet så brått, så vi hastet slik til sykehuset, det var da mye husarbeid som skulle vært gjort, og siste tiden på sykehuset gruet jeg meg veldig til å komme hjem til rotete leilighet, muligens en del muggen mat (vannet gikk rett etter middag) osv.

Når vi enderlig kom oss hjem var jeg lettere begråten over hva som ventet oss, jeg ville bare få hvile ut, glemme opplevelsen min! Åpnet døra, og kom inn i en ryddet leilighet! Den var nyvasket, klesvasken som hadde hopet seg opp hang til tørk, og det var blomster på bordet vårt, sammen med noe sjokolade og en bamse. Ble veldig rørt, og naboene kom ned og sa de ikke mente å "blande" seg inn i vårt bo hold, men de ville bare gjøre noe fint for oss, så hverdagen kanskje ville være litt lettere å håndtere, samme kveld ble vi bedt på middag til dem, og hadde det så trivlig!

Det har tatt meg lang tid (8 månder) å komme over tapet vårt, og nå vil jeg gjerne vise disse vennene våre hvor takknemlig jeg/vi er! Vi endte opp med å flytte fra leiligheten samme månde som jeg fødte, da det var for vondt for meg å bo der det startet opp.

Tenkte jo på å lage en bedre middag å be dem, eller har dere noen bedre forslag? Vil så gjerne vise dem hvor mye det betydde for oss at de hadde gjort dette for oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...