Gå til innhold

Flere med hovent underliv?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 24 uker på vei, og sliter med hovent underliv. Når jeg står og går, sprenger det på - slitsomt!! Har bekkenløsning også, men vet ikke om dette har sammenheng

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det hadde jeg og.. det var vondt..., men det gikk over når babyen ble født...

Skrevet

JEpp. sliter med det jeg også, men er ganske normalt i svangerskapet. har hatt det i alle 3!

Skrevet

Takk for svar! Godt å høre det er flere av oss :) Mener å huske jeg hadde det sånn sist også, men da tror jeg det kom mye senere.

 

HI

Skrevet

jeg også :D synes det er noe dritt, men kan vel ikke gjøre noe med det... jeg har hatt det lenge... er i uke 35 nå.

Skrevet

Sånn hadde jeg det også, men det forsvant med babyen. Men herregud så deilig å være normal igjen nå etterpå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...