Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Jeg er 24 uker på vei, og sliter med hovent underliv. Når jeg står og går, sprenger det på - slitsomt!! Har bekkenløsning også, men vet ikke om dette har sammenheng
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 det hadde jeg og.. det var vondt..., men det gikk over når babyen ble født...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 JEpp. sliter med det jeg også, men er ganske normalt i svangerskapet. har hatt det i alle 3!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Takk for svar! Godt å høre det er flere av oss Mener å huske jeg hadde det sånn sist også, men da tror jeg det kom mye senere. HI
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #5 Skrevet 29. august 2011 jeg også synes det er noe dritt, men kan vel ikke gjøre noe med det... jeg har hatt det lenge... er i uke 35 nå.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #6 Skrevet 29. august 2011 Sånn hadde jeg det også, men det forsvant med babyen. Men herregud så deilig å være normal igjen nå etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå