Gjest Madolyn Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Han sovnet kl 21:15, dette er det seneste vi har lagt ham siden han var spedbarn (og da styra vi på til 0330-0400 før han ville sove en times tid ). Og så ble han i tillegg lagt på eget soverom i går kveld, for aller første gang. Og han sov helt til 0330!! Da brukte jeg riktigsnok 1,5 timer på å få ham til å sovne igjen, men kombinasjonen av nytt rom og tenner som sprenger seg gjennom tannkjøttet så gjorde ikke det noe Og så sov han rolig til kl 0705!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Sjøl sov jeg INGENTING da; savna jo gutten sååå mye Lå med babycall på høyeste hakk og lytta etter pusten hans, og kastet meg opp i senga bare jeg hørte et knyst Men jeg visste at dette ville bli verre for meg enn for ham. Krysser fingrene for en fin natt til natta også; må jo holde på i noen uker for å se sikker effekt
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Sååå fantastisk Madolyn!!! DET har dere fortjent nå altså!! Krysser alt som krysses kan for at han fortsetter den gode trenden da, og at det ikke bare blir et engangstilfelle! Unner deg maaange timer med uavbrutt, deilig kvalitetssøvn etter den litt røffe starten deres:)
Honningmelon Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Så flott! Da er det nok eget rom som skal til. I mårra skal minsta her på eget rom også, og jeg gruer meg litt... Jeg gir henne veldig service på natt da, så hun ikke skal våkne, i form å smokke-dytte-maraton og legge henne over på sida + pakke inn i dyna. Så er redd hun skal ligge våken halve natta når hun ikke får denne servicen. For hun griner jo ikke, ligger kun våken og kaver... Håper uansett det går like bra for oss...
Valiana Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Så utrolig godt at første natten gikk så fint :-) Krysser fingrene for dere fremover, og håper at du får sove godt etterhvert du og - det er så inderlig fortjent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå