Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 tror at det å ha småbarn setter en demper på sexlivet - bare vent til de blir tenåringer! Da er det slutt på alenetid etter kl 21 - eller kl 24 for den saks skyld:) Man er aldri trygg på at de virkelig sover, plutselig kan de komme tuslende kl 03 for å ta seg en skive eller gå på do. Med et lite hus som slett ikke er lydtett har vi lite lyst at de skal overhøre knirking i senga og andre lyder som vanskelig lar seg bortforklare:) Man har jo morgenene selvsagt, det er sjelden liv i leiren før klokka nærmer seg 12, men for et innbarka b-menneske som meg, så må mannen slite seg ut for å klare å vekke til live noe som helst respons på tilnærmingene hans. I tillegg så blir det jo da selvsagt begrenset til helgene, og hvis det ikke klaffer da, får man pent vente til neste helg:) Kjappiser i vaskerommet eller badet er heller ikke enkelt lenger, for i motsetning til når barna er små, har vi liten eller ingen kontroll på når de forlater huset (de gir jo beskjed selvsagt) og enda mindre når de kommer hjem. De kan komme tilbake etter 10 min - eller 10 timer. Alt ettersom det passer:) Bare et lite hjertesukk fra en seksuelt frustrert tenåringsmamma:)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Så vi kan altså se frem mot 20 år med amputert sexliv? Oppløftende:))
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Ser ikke hvordan små barn påvirker sexlivet jeg?! Elste er nå 5 år, og vi har altid hatt like bra sexliv vi, gruer oss som du sier til tenårene, da er det mindre uforsigbart hvor de er i huset, og når de popper opp =/ Tror nok vi blir to om å reise for å leie film, hente mat osv osv når den tid kommer, så får man teste bilen :-P hehe.. Huff..
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #5 Skrevet 29. august 2011 Hva med å ha seg i senga, på soverommet med døra lukka og låst? da kan ungene fritt komme å gå, lage seg mat, og alt annet. Må dere knulle på kjøkkenet, bad og vaskerom, for at dere skal ha ok sex liv? Forstår det er lite kult om tenåringen kommer over dere om du står bøyd over vaskemaskna, men litt normale lyder og knirk fra soverommet tåler en tenåring.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #6 Skrevet 29. august 2011 Dere får gjre som mine foreldre la barna "fjerne" støyen deres selv =P foreldrene mine tok ikke "hensyn" til at vi ungene var i hus, de viste godt at "i bytte" mot at de hadde sex, spilte vi høy musikk. Når de startet opp, satte vi musikken på høyt nok, så vi slapp å høre, eller plugget mp3 spillere ol i ørene. Null problem at foreldre har sex altså, hadde vært mer unaturlig om de ikke har det.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #7 Skrevet 29. august 2011 Har hatt to tenåringer i hus, og har absolutt ikke hatt problemer med å få gjennomført sex. Som man sier, så drar tenåringen ut, og da tar det timer før h*n dukker opp igjen, så da er det bare å kjøre på. Utover det, så forstår tenåringen (som gjerne selv har et sexliv) at foreldrene har det, og at man kan være "borte" i perioder. Uansett, tenåringene er helst mindre hjemme og mer ute, så det er ikke et problem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå