Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Ja. overskriften sier vel sitt, orgasmen var selvpåført for å si det slik.. åså randt det 2 ganger noe varmt i sengen. Først tenkte jeg at det var fostervann og ble redd, men det kommer vel ikke bare litt da? Hodet er ikke festet. Er 36+4 på vei
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Høres ut som en sprutorgasme. Hvis det sluttet å renne like etterpå var det nok ikke vannet. Hilsen høygravid med sprutorgasme :-)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Kan også være vannet som har begynt å lekke. Da kommer det bare litt og litt. Men da vil jeg tro det fortsetter etterpå også. Fødselen min begynte med at jeg lekket fostervann, men da holdt det på en stund, litt og litt. Hvis det ikke kommer mer, tipper jeg som hun over at det var sprutorgasme:-)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Det er en del som alldri har sprutet før, som plutselig har gjort det når de har blitt gravid. Om det ikke lekker mere nå, så er det helt sikkert dette. Det er kjertler som fylles opp og de tømmes hos noen Og når dette skjer kjennes det ut som om du skal tisse på deg hos noen
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #5 Skrevet 29. august 2011 Tipper også det er sprutorgasme Jeg får det veeeldig sjelden til vanlig, men nå som jeg er gravid, får jeg det rett som det er.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #6 Skrevet 29. august 2011 Min fødsel startet med vannavgang i uke 32 etter en kraftig orgasme. Ble kjørt til sykehuset til observasjonsposten for gravide og fødte etter 4 dager. Ikke for å skremme deg, altså, men sikkert lurt å forhøre seg med en lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå