Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Lagde masse kaker og muffins i fjor, men det ble ikke spist.. Tenkte å bake en sjokoladekake, ha pølser og ellers litt frukt og potetgull/snacks? Samt saft.. Holder det? Andre tips?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Høres flott ut! Sjokoladekake er det eneste av kaker som går her i huset også, når det er barnebursdag. Pølser er alltid er slager! Ellers har jeg som regel pleid å lage gele i en eller annen variant, det har også vært populært blant de fleste. Ingen vits i å ha mye kaker, da småtrolla egentlig ikke er spesielt interesserte i det.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Vi lager dessert-buffè. Gele i engangskopper, tressis med div saus og pynt, muffins og fruktsalat. Taco har blitt en hit her, de er 6 år:)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Enten hjemmelaget pizza, pizzasnurrer, taco eller fiskeburger/hamburger. Er egentlig mest fordi ingen av barna er glad i pølser, ellers hadde jeg sikkert tatt det (selv om maten jeg nevner helt klart smaker bedre). Lager ikke så mye kaker. Har som regel litt gele og kanskje en sjokoladekake/evt. muffins. Ellers setter jeg ut litt godis og litt snacks. Har alltid masse igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå