Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Lurer på å lese bøkene, blir jo nysjerrig av all omtalen. Er de verdt tida det tar å lesede?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Så bra:) Får ta meg en tur på biblioteket en dag:)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Når du har lest dem sitter du igjen med en følelse av å ha lest en god serie med biografiske bøker, men de er et helvete å komme gjennom! Disse bøkene er fylt med så utrolig mye pjatt. Greit at han har et godt språk, og han vil få frem hvordan hodet hans fungerer, men å lese 4-5 sider om hans egen argumentasjon for hvilken skjorte han skal ha på seg blir i overkant for meg altså. Det tar så veldig lang tid før han kommer til poenget i ting. Tenker på hvor mange spennende mennesker det er som har skrevet selvbiografien, de fleste skriver 1 bok. Denne mannen som har levd et helt normalt liv skriver 7!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #5 Skrevet 29. august 2011 Jeg har begynt men gidder ikke lese dem ut. Jeg synes ikke noe om dem. Hadde mer inntrykk av å lese et uendlig langt Se oh Hør enn en seriøs bok. Ikke å anbefale etter min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå