Gå til innhold

Gravid, .. har venninne som ikke blir gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fant ut i helgen at vi skal få et nytt familiemedlem i mai (så er kun 4 uker på vei). Dette er andre barnet vårt, og og har gått like "lett" begge gangene..

Så, til saken. Jeg har ei venninne som startet samtidig som meg forrige gang.. Hun har fortsatt ikke blitt gravid, og nå er jeg gravid med 2. mann. De sliter veldig, hatt mange forsøk i Norge og Danmark.

Så nå gruer jeg meg veldig til å fortelle henne dette.. For vet at dette SELVFØLGELIG er veldig sårt for henne.

Hvordan skal jeg gå frem? Hva skal jeg si? Hvor lenge bør jeg vente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er helt sikkert glad på dine vegne, selv om hun så inderlig skulle ønske at det var hennes tur nå.

Her om dagen var det ei som begynte å gråte da hun så min lille jente, fordi de har prøvd så lenge å få barn uten å lykkes. Så forferdelig trist! Jeg kunne bare være medfølende og ønske lykke til videre, og håper det ikke er lenge til hun får det til.

Skrevet

Hadde selv litt trøbbel med å bli gravid og faktisk få et levende barn.

Jeg synes det bare var hyggelig når venninner skulle få. Det var jo deres barn og ikke mitt!

Så jeg synes du skal fortelle henne det. Er hun som meg, så vil hun glede seg over det! Du har en hyggelig nyhet å komme med som gjelder deg og din familie!

Skrevet

Ho blir nok glad på dine vegne, men er ikke sikkert hun klarer å vise det med en gang hvis det er veldig sårt for henne.

Vi har et vennepar som har prøvd masse prøverør og diverse, men det går ikke, de har nå gitt opp det. I mellomtida satt vi her og fikk to friske unger, de orket ikke ha kontakt med oss på over et år, men det går bedre nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...