Gå til innhold

faen til en familie...


Anbefalte innlegg

Skrevet

min bursdag betyr ikke en dritt for svigers. alle andre sin bursdag betyr alt for de. men ikke min. er prisippet i saken. ikke gavene. !!

 

jeg er så lei av dette. har ikke bestemt meg enda for hvordan ejg vil feire bursdagen min i år. er ikke lenge igjen. men nå får mannen kunn meld om andre sin bursdag......

 

 

faen jeg blir så sur

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal svigers sende mld til DIN mann om DIN bursdag? Er det ikke du som burde invitere dem? Regner med du er over 13år..

Skrevet

Sorry altså men det er da vel ingenting å bry seg om. Jeg tror ikke mine svigerforeldre vet når på året jeg har bursdag engang jeg og det kunne jeg ikke brydd meg mindre om.

 

har dere barn? Husker de barnas fødselsdag? Det er vel det viktige?

 

Hvis det er så viktig for deg å bli feiret så kan du vel gjøre det med din familie?

Skrevet

de sender masse meldinger til meg når mannen har bursdag men ikke noe når jeg har bursdag. ja jeg er over 13. og de starter styr med bursdag ca 3 uker før andre har bursdag. meg ingenting

Skrevet

ja er barn her, men de husker ikke dagen vi skal feire så planlegger alltid noe på den dagen. så aldri hvert her på den dagen.

Skrevet

Og da griner du fordi du ikke får oppmerksomhet på din dag? Da bryr de seg åpenlyst ikke spesielt mye om barna deres heller, kun om mannen sin bursdag og andres - og da er vel det største problemet at de gjør andre ting på barnas bursdagsfeiringer enn din. Ærlig talt.

Skrevet

Kødder du nå eller, HI?

Tror du virkelig det er vanlig at svigers bryr seg om bursdagen til svigerbarna?

 

Min eks svigermor var unntaket, hun var superoppmerksom og kom alltid på besøk med dyre flotte gaver på bursdagen min, jeg ble nesten helt brydd av det. Men hun var også en fantastisk dame som i seg selv nesten hadde vært grunn til å beholde sønnen hennes :)

 

Mine nåværende svigers driter fullstendig i slikt, får bursdagsmelding av svigerfar på Facebook,men hadde jeg ikke hatt ham der hadde han ikke visst om bursdagen min.

Hadde de glemt bursdagen til barnebarnet sitt derimot, det hadde jeg ikke funnet meg i.

Skrevet

Dette må da være tull? Og om det ikke er det så skjønner jeg at de ikke bryr seg med den holdningen du har HI...

 

Her husker jeg knapt nok min egen bursdag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...