Gå til innhold

Foltalt det til sjefen


MammaMø med to små

Anbefalte innlegg

da var endelig nyheten fortalt til sjefen!:-)

Puh, lettet at han tok det så bra som han gjorde!:-)

Jeg er 9+6 idag og etter at alt stod bra til på UL så dristet jeg meg til å fortelle nyheten til sjefen:-)

Da var jeg ferdig med det også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra :D

Jeg fortalte det til sjefen etter UL forrige uke,var litt bekymret ettersom jeg er på prøvetid, men han klappet i hendene og sa det dette fortjener en klem. Så klemte han meg og gratulerte! Spurte hvordan jeg føler meg og slikt og begynne å fortelle om sine barn :)

Han er den nye sjefen min,kom for 2 uker siden,men fant ut at det var best å fortelle det til den nye og ikke blande inn så mange. Det var kjempedeilig ;)

 

Nå er jeg uke 13+5 og har gjort det offentlig :)

 

God mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fortalt det til sjefen, og han har informert sjefen sin. Har fått gratulasjoner fra begge, men ikke et eneste spørsmål om hvordan jeg føler meg, men det kan jo være fordi jeg har sagt at det skal være hemmelig en stund til. Ingen vil jo gjøre noe som kan vekke oppmerksomhet..

 

Har en kollega som er gravid og hun har vært vekselvis sykemeldt 100% / 50% siden hun ble gravid. Jeg har vært syk 1 dag pga vanlig sykdom. Hadde nok kanskje satt pris på et spørsmål om hvordan jeg har det... Synes alt for mange gravide sykemelder seg bare de får positiv test. Skal ikke påstå at dette gjelder henne, men generelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så deilig å lese at sjefene deres tar det bra! Jeg er 10+5 i dag, og gruer meg til å fortelle det til sjefen min. Jeg er ansatt i en butikk og jobber somregel 3-4 dager i uka, og kan desverre lett erstattes. Føler jeg selv hvertfall. Men sjefen har nettopp kommet tilbake fra mammaperm selv, så håper det er posititv for min del ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...