Gå til innhold

Foreldremøter i barnehagen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at begge foreldrene er med da? Og er det foreldremøte for hele barnehagen, eller er det kun avd barnet går på?

Jeg vil veldig gjerne gå, men vil veldig gjerne ha med mannen og. Jeg er veldig sjenert og sliter litt i store sosiale sammenkomster. Vil gjerne ha mannen der som en trygghet, samtidig som han og gjerne vil delta på foreldremøte. Jeg vil og gjerne delta, for det er jo viktig å være emd på slikt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er på avdelingen hos oss hvertfall. hos oss så går kunn en av oss. det fordi andre er hjemme med barna.

jeg er også sjenert og ikke bra med andre mennesker.

vi bytter på og gå.

Skrevet

Dette må du spørre om i barnehagen. Ingen her kan vel vite om det er kun for din avdeling eller hele barnehagen. Det vanlige er at det er for hele barnehagen på starten av bhg året slik at det blir valgt foreldre til foreldreutvalg og brukerråd. Hos oss har vi sammen først og så blir vi delt opp avd.vis etterpå.

Skrevet

Selvfølgelig kan dere gå begge to. Det har vi gjort, har til og med fått barnevakt til barna hjemme slik at vi kan gå. Ikke fordi ingen av oss vil gå alene, men fordi begge to er like interesserte i å være tilstede.

Skrevet

Er jo greit å vite hvordan andre barnehager gjør det.

Skrevet

Hr begynner som regel foreldremøtet med en samling for hele barnehagen og så fordeler vi oss basevis etterpå.

So regel går bare en av oss slik at den andre kan se etter ungene, men det har hendt vi har gått begge to om vi har hat barnevakt. Det er ikke noe rart i å møte to stykker, selv om det ikke er det mest vanlige.

Skrevet

I barnehagen hvor jeg har barn er det faktisk veldig vanlig at begge foreldrene kommer om man har muligheten. Vi prøver alltid ordne barnevakt sånn at vi kan gå begge to.

Pleier å være veldig trivelig og det er en fin mulighet å bli litt kjent med de andre foreldrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...