Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 4 kg til jeg har nådd målet mitt og som er min idealvekt. Men nå står nåla bom stille og har gjort d de to siste mnd. Trener ikke, men er flink å gå tur. Spiser normalt, dvs sunt og variert,,, men fråtser i godteskåla et par ganger i uka. Må jeg slutte med dette for å nå målet eller er det noe jeg heller kan gjøre med aktivitetsnivå,,, altså bedre å jogge/sykle/svømme enn å gå tur??
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Hvor høy er du og hvor mye veier du? Det er ikke lett å gå ned 4 kg dersom man allerede er slank..
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Løp istedet for å gå. Jeg hater det selv, men det er faktisk ofte det som skal til for å ta knekken på de siste gjenstridige kiloene. Sykling er vel ikke så mye bedre egentlig, svømming er bra for å forme kroppen, men ikke noe vidundermiddel for forbrenningen. Ville vel ellers holdt meg til fråtsing en gang pr uke.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Jeg mener jeg er slank, men etter to fødsler ligger dette "beltet" rundt livet som jeg haaaater!! Jeg veger i dag 62 og er 1,67 høy. Nå høres ikke 4 kg så mye ut, men mitt problem er at disse ligger på magen.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #5 Skrevet 29. august 2011 Der kom den ja! arghhh hater å løpe, men får gjør et forsøk:) Takk for råd:)
Stina <3 Skrevet 29. august 2011 #6 Skrevet 29. august 2011 Nei ikke løp/jogge... Jeg fikk høre fra en sånn "treningsfyr" som virkelig kan dette med trening. For jeg jogget rundt og gikk ikke ned i vekt. Og da fikk jeg beskjed om at jeg måtte løpe i minst 40 min for å få resultater når jeg ville ned i vekt, og det gidder ikke jeg for jeg hater løping. Det var mye bedre å gå fort og opp bakker. Det har jeg begynt med. Går 2-3 ganger i uken i en times tid. Og kiloene har begynt å forsvinne. Er skikkelig sliten og svett etter en slik runde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå