Gå til innhold

Hjelp meg å gå ned 4 kg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 kg til jeg har nådd målet mitt og som er min idealvekt.

Men nå står nåla bom stille og har gjort d de to siste mnd. Trener ikke, men er flink å gå tur.

Spiser normalt, dvs sunt og variert,,, men fråtser i godteskåla et par ganger i uka.

Må jeg slutte med dette for å nå målet eller er det noe jeg heller kan gjøre med aktivitetsnivå,,, altså bedre å jogge/sykle/svømme enn å gå tur??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor høy er du og hvor mye veier du?

Det er ikke lett å gå ned 4 kg dersom man allerede er slank..

Skrevet

Løp istedet for å gå. Jeg hater det selv, men det er faktisk ofte det som skal til for å ta knekken på de siste gjenstridige kiloene.

Sykling er vel ikke så mye bedre egentlig, svømming er bra for å forme kroppen, men ikke noe vidundermiddel for forbrenningen.

Ville vel ellers holdt meg til fråtsing en gang pr uke.

Skrevet

Jeg mener jeg er slank, men etter to fødsler ligger dette "beltet" rundt livet som jeg haaaater!!

Jeg veger i dag 62 og er 1,67 høy.

Nå høres ikke 4 kg så mye ut, men mitt problem er at disse ligger på magen.

Skrevet

Der kom den ja! arghhh hater å løpe, men får gjør et forsøk:)

Takk for råd:)

Skrevet

Nei ikke løp/jogge... Jeg fikk høre fra en sånn "treningsfyr" som virkelig kan dette med trening. For jeg jogget rundt og gikk ikke ned i vekt. Og da fikk jeg beskjed om at jeg måtte løpe i minst 40 min for å få resultater når jeg ville ned i vekt, og det gidder ikke jeg for jeg hater løping. Det var mye bedre å gå fort og opp bakker. Det har jeg begynt med. Går 2-3 ganger i uken i en times tid. Og kiloene har begynt å forsvinne. Er skikkelig sliten og svett etter en slik runde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...