Gå til innhold

Fikk du "fødsels gave" fra mannen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men fikk et kort første gangen, og en bamse til babyen. Andre gang fikk han liksom ikke anledning for det ble ikke noe sykehusbesøk da vi reiste hjem med en gang alle tre.

Skrevet

Nei, eller jo, jeg fikk jo datteren vi hadde laget sammen! Hadde ikke behov for gave, og forventer det heller ikke denne gangen!

Skrevet

ja, forventet ikke gave det hele tatt, men fikk gavekort på "balimasasje"

Har hatt veldig vondt i rygg og bekken i graviditeten så det skal bli veldig godt å mykne det opp igjen:)

Skrevet

Neiingen gave her. Ikke en ussel blomsterkvast engang! Men det er helt greit. Trollet er verdens beste gave!!:)

Skrevet

fikk et krystallarmbånd i samme serie som kjedet jeg fikk i morgengave:) herlig mann!

Skrevet

Første gangen fikk jeg ingenting:) savna kanskje en blomsterbukett, men fikk så mye annet av alle andre at det var nok ikke før leeeenge etter at jeg i det hele tatt tenkte over at jeg ikke hadde fått noe.

Andre gang fikk jeg en kjempe pakke!!! Korg med blomsterbukett, dusjsvamp, bodylotion, dusjsåpe, klokke og en cd han selv hadde brent med sanger som han vet jeg liker:)

Skrevet

alle dere som sier dere ikke trengte gave...nei selvfølgelig trenger man ikke gave,men finnes det egentlig en bedre anledning for din kjære til virkelig å hedre deg litt?

Skrevet

Hvorfor skal man hedres egentlig? Jeg fikk tre røde roser, og vår datter en liten Ole Brum bamse som hun brukte i mange år etter. Jeg er ikke typen som forventer eller ønsker gaver i forskjellige anledninger, gaven min var å se kjærligheten i øynene til min mann, og se hvor utrolig stolt han var av både meg og datteren vår.

Skrevet

Ja det finns bedre anledninger. Jeg har bursdag hvert år og det er utrolig hyggelig å få noe ellers i året også. Jeg pleier å få flotte gaver, men akkurat da var det babyen som var i fokus og det var for oss den største gaven vi kunne få. Tror de færreste får krystallarmbånd altså..

Skrevet

Nei, ingenting. Jeg hadde til og med sagt at jeg forventet det.

Skrevet

Jeg vil gjerne heller ha den gaven til et annet tidspunkt jeg også altså. En sur og grå vanlig onsdag f.eks.

Skrevet

jeg er enig, det finnes ikke en bedre anledning enn når dere har skapt noe vakkert sammen, og du har klart å bære det frem:) tror kanskje de damene som er uenig er litt skuffet innerst inne.

Skrevet

Du hadde sagt at du FORVENTET gave du faktisk... Tror min mann liker at jeg ikke er som deg. Kunne ikke falle meg inn å FORVENTE gave NOEN gang !!! En ting er å ønske seg, men forvente..

Skrevet

Skulle jeg fått gave måtte jeg også sagt jeg forventet det. MAnnen min har ingen anelse om at han burde gi gave til meg fordi jeg hadde født. Det er ingen av kameratene hans som kunne fortalt ham det heller, for det er rett og slett ikke så veldig normalt. I alle fall ikke i vår omgangskrets.

Skrevet

Vi ga hverandre barnet som ble fdt, syntes det var mer enn nok, og hvilke gave kan vel toppe det?!

Skrevet

Skal og skal!!

Jeg og mannen min har et forhold der (jeg mener) vi er veldig flinke til å viser hverandre at vi setter pris på egenskaper hos hverandre.

I perioder der vi har liten tid til samtaler og ser lite til hverandre bruker vi å gi hverandre blomster, skrive lapper eller annet for å vise at vi fortsatt tenker på hverandre.

Jeg hadde en vanskelig tid da jeg gikk gravid, både fysisk og psykisk og satte veldig stor pris på mammapakken som jeg fikk:)

Nå er det vell ikke sånn at alle forventer å få oppmerksomheter, men det er jo veldig koselig når det skjer:)

Skrevet

ååååå er så lei det argumentet. tror du virkelig vi som faktisk fikk krystalllarmbånd mener at det topper babyen?!...men det viser at mannen verdsetter og ANERKJENNER den innsatsen som faktisk ligger bak det å sette et barn til verden:)

Skrevet

Hvis du i alle år har fått en gave fra din mann på bursdagen din.

Forventer du ikke (sånn inners inne) at du også i år vil få gave?

Og ville du ikke blitt skuffet hvis du ikke fikk noe?

Ønske og forvente? Kanskje ikke så lange mellom disse som du egentlig tror:)

Skrevet

..og før du henger deg opp i det, ja jeg hadde blitt fantastisk glad for et god krem eller lign, trengte ikke krystaller.

Skrevet

Fikk ingenting første gangen, men det var aldri et tema heller egentlig. Jeg tenkte aldri over det faktisk. Men jeg fikk en nydelig bukett med lysrosa blomster og rosa bånd da jeg fødte lillemor.

Hadde sikkert vært veldig koselig med en gave av et eller annet slag bortsett fra blomster eller et kort, men det er ingenting jeg hverken krever, forventer eller noen gang kommer til å sutre over dersom det ikke skjer.

Skrevet

ojj det blei feil.

LIKER 09:49!!!!!

Skrevet

jeg fikk ikke noen gave på sykehuset, men etter 1 som er født like før jul, fikk jeg et gavekort på spa til jul med teksten dette har du fortjent!

mens jeg var gravid med nr 2 fikk jeg en diamantring som "gjaldt for dem begge"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...