Gå til innhold

Gave til pappaen i fbm fødselen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere planer om å gi pappaen i gave?

Vet det er vanlig at damene nesten krever å få diamanter osv, men hva gir man til pappaen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestilt abbonement på bladene pondus og fhm til han:p hehe. Vet vertfall at han blir glad:)

Skrevet

Jeg synes babyen er gave nok i seg selv....det er tross alt vi som gjør den største jobben!! Krever ingen diamanter selv heller da.....

Skrevet

Jeg forventer IKKE å få noe som helst, å iallefall ingen diamanter!! Men jeg ELSKER å gi vekk ting, så pappaen får her en kurv med følgende innhold, når han kommer hjem fra sykehuset:

6 øl (favoritten)

1 Troika

Chips

Poppkorn

Kaffibønner (så han HELT sikkert far kaffi dagen etterpå)

Pappabøker

Snus

Body med "pappajente" på

et kort fra meg og "vetlejenta"

+++

Skal sende han en sms når han er på vei hjem, å si han må sjekke der og der når han kommer hjem :)

Skrevet

Jeg forventer heller ingenting, er gi bort-typen!

Men har lest tråder der damene forventer frieri og diamanter, ihvertfall nyvasket hus....! Men godt vi alle er forskjellige!

Kurv med saker og ting var ikke så dumt! Putte oppi noen favoritting og sånn! Og abbonement! Enkelt, men med tanke! Takker og bukker! :) :)

Skrevet

Jeg har kjøpt sangboken "opp i pappas flosshatt" som er en sangbok får de minste <3 Han har sunget litt til magen men sier han ikke husker mange sanger så nå kan han synge til baby <3

Skrevet

Ja, det er skikkelig gøy å gi vekk ting med baktanke :) Nå skal jeg lage en "pappa-kopp" som jeg skal legge oppi kurven!

Skrevet

Första gången fick han en fin conjak flaska som han kunde bjuda gutta på och fira :0) jag födde 5 dagar på övertid och inte helt oväntat så hade han inte ordnat något. Men det gör ingenting :) kommer skett vara likt denna gången men kunde inte brytt mig mindre. Syns det är stas att ge bort jag :0)

Denna gången hag jag köpt en fin champange flaska och skrivit ett fint kort med goda ord om att vi sammen ska dela denna en gång i höst och fira våran familj :)

Så haf jag ordnat en påse med överaskelse till far och dotter som de ska få kosa sig med när jag är på barsel :)

Öl till far och juice till prinsessan. Garderad favorit godis. Nemo dvd så de kan kosa sig med. Och packat in var sin guld medalj i chocklad för att de är mina nr 1 med koselig kort :)

Glädjer mig massor till detta!

Min mamma ska vara med på födsel också, har köpt en fin lykta med ljus till :) hon kommer i vart fall inte förvänta något! ;)

Skrevet

med en baktanke?

Skrevet

Hehe.. feil ord, men regner med du skjønte hva jeg mente :)

Skrevet

okey her er det noe som har gått i fra meg ser jeg, har født 4 barn den 5 kommer snart. Må si jeg aldri har gitt samboern noen gave i forbindelse med baby. Har heller ikke mottatt noe spes utenom blomster. Mener liksom babyen selv er gave nok for oss begge.

Skrevet

Jeg forventer ingen gave, og har ikke planer om å gi han dyre gaver heller.. Er litt der at ingen gave kan toppe at vi får en liten en, som er den største gaven en kan få i livet, men synes det er koselig å gi han et varig minne han kan bære med seg fra fødselsdagen (utover det lille miraklet vi har skapt sammen). Kjøpte derfor for noen måneder siden et stilig armbånd for menn og graverte inn den kommende podens navn. Videre har jeg gjort klar en kurv til han og 7 åringen fra et tidligere forhold, slik at de kan kose seg litt ekstra mens jeg er på barsel. :)

Skrevet

Oi dette var nytt for meg også men likte veldig godt det med å legge noen koselige ting i en kurv :) Jeg vil også da at Far og barna jeg har fra før får en kurv med ting de kan kose seg sammen med mens jeg er på sykehuset...ikke noe dyrt å fancy men ting jeg vet de liker og som gjør at de får litt kvalitetstid sammen :) Jeg heller forventer ikke gull eller diamanter som jeg vet andre gjør men er klart det er koselig å komme hjem til ryddig og pent hjem med kansje en bukett blomster på bordet men er helt klart det lille vidunderet som er den største gaven sammen med å komme hjem til de flotte menneskene hjemme :) En fin gave for meg er også at far har mulighet til å ta noen fridager når jeg kommer hjem :)

Skrevet

Jeg forstår at det lille underet er den flotteste gaven i seg selv. Men jeg vil gjerne vise far hvor flott han har vært for meg hele svangerskapet. Jeg har skrevet et brev med alle tanker rundt vår nye familie og livet fremover. (Det er liksom hovedgaven)

I tillegg har jeg bestilt en bok med Rocky-samlinger, for han elsker de bøkene. Jeg tenkte i starten på å kjøpe smykke eller lign. men han er ikke noen smykketype.

I tillegg slenger jeg med litt favorittgodis og noe "pappa"-tøy. Evnt om jeg finner noe smart til han og babyen.

Takk for fine svar, jenter! Er så herlig å få andres syn på ting her inne! :D

Skrevet

Hei

Jeg vet om mange som ikke gir noen ting selv om de får gaver. Synes ideen med kurven og innhold var veldig fin. Jeg fikk det plutselig for meg at jeg ville gi en pappa-gave da jeg fødte....

For å gjøre en lang historie kort, vi "traff" hverandre ved kaffeautomaten på jobben, og det var der alt startet... Lite visste jeg da at det skulle bli min drømmemannn og pappa til barnet vårt. Så: jeg kjøpte en kaffemaskin (som vi hadde snakket lenge om å kjøpe), kapsler og en fin eske til å ha de i. Jeg hadde laget et mini-album med bilder og skrevet eventyr "det var en gang" der siste bilde var min høygravide mage og "snipp snapp snute, eventyret er ikke ute, det er nå det begynner.....+ et kort

Jeg gjemte alt hjemme i huset (hvilket ikke er enkelt med en stor kaffemaskin) og gleden var ELEKTRISK. En ting var at vi traff hverandre ved "maskinen" og dessuten tenkte jeg at det kom godt med, med espresso m.m når våkennettene røynet på!!

LYKKE TIL!

Skrevet

Alt-er-mulig : vilken fantastisk historia!! :)

Skrevet

Nydelig historie Alt-er-mulig, og FOR en fin gave! :)

Skrevet

Alt-er-mulig:

Er det sånn at man vet man er gravid når man tutegråter over setningen din: "skrevet eventyr "det var en gang" der siste bilde var min høygravide mage og "snipp snapp snute, eventyret er ikke ute, det er nå det begynner....."

SItter her og stortuter jeg...! At det går an! :P

For en herlig gave, jeg holder på med et album om oss nå i ventetiden, har fremkalt bilder fra vi møttes og frem til nå. Og med maange sider igjen til babybilder! :)

Jeg har bestemt meg for å kjøpe en NHL-drakt til kjæresten og til lillegutt. NHL-sesongen starter rundt termin og han har lenge snakket om å sitte oppe med babyen på natten og se kamper (de går på natten).

Skrevet

Takk alle sammen!!

Det var faktisk veldig spesielt. Vannet gikk sent på kvelden etter vi kom hjem og hadde vært ute på middag. Etter latter, spenning, frysninger , pakking m.m gikk vi la oss. Akkurat som man greier sove da? Min samboer gjorde det, jeg tok en dusj og hadde min fineste våkennatt der jeg satt og skrev i albumet (uten noen smerter) Vannet gikk en uke før tiden nemlig. Gjorde alt klart på morgenkvisten og vekket han for å dra til sykehuset på kontroll....Da hadde jeg gjemt alt unna og bare gledet meg VILT til han skulle finne gaven:-))

Høygravid eller ikke, tårene mine triller like lett enda:-) Superhyggelig med albumet ditt, det er så gøy for alle i ettertid også!! Et par av mine venninner har fått lese og da flyter jo tårene IGJEN på alle sammen he he.... og ikke minst NHL drakten - det var kul idè.... Kanskje du kan stryke navnet deres bakpå drakten også?

Igjen, lykke til, det ER magisk, det ER et eventyr!!

Skrevet

Høres så koselig ut! :) :)

Etter litt leting på internett så ser jeg at det ikke finnes babydrakt, så gikk på spreadshirt.no og lagde body med lagets logo, barnets navn og nummer, også lagde jeg lik i t-skjorte til pappaen, med hans navn på! :) Ser de for meg allerede!! :D

Nå gleder jeg meg bare til å få pakken i posten og pakke det sammen med de andre tingene jeg skal gi han! :)

Gleder meg til å overraske han, siden han har vært verdens beste hele svangerskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...