Gå til innhold

Hvor tidlig begynnte symptomer på graviditet å komme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to barn fra før og mistenkte aldri graviditet før mens var uteblitt.

Nå er det fortsatt 6-7 dager til jeg skal ha mensen og de to siste dagene har jeg vært kvam og kastet opp. Kan selvfølgelig være omgangssyken, men er ingen i min omgangskrets som har hatt dette nå.

Er det mulig å få symptomer SÅ tidlig hvis gravid? Siste vi hadde sex er forøvrig 11, 12 og 13 dager siden.

Skal sies at syklusen min har forandret seg en del de siste mnd. Før var den 28 dager, nå er den rundt 25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de kan komme så tidlig. Du kan jo i teorien ha vært befruktet i nesten to uker. Jeg fikk symptomer en uke før forventet mens; kvalme og ømme pupper. Det kunne like godt ha vært pms, men var ikke det..

Skrevet

Jepp, fullt mulig :) Jeg ble kvalm i det sædcellen traff eggcellen omtrent...

Skrevet

Takk for svar damer:)

Har et lite "dilemma" her da. Har tenkt å utsette mensen med slike tabletter, og skal i utgagnspunktet ta den første på onsdag, men er jeg gravid kan jeg ikke ta de, så et annet spørsmål; Ville en test vist et eventuelt positivt svar 14- 15 dager etter sist sex? For på onsdag er det gått så mange dager

Skrevet

Den både kan og ikke kan vise positivt selv om du er gravid. Jeg ville tatt en digital test, hvis den var neg, ville jeg dobbeltsjekket hos lege.

Skrevet

Jeg fikk hodepine og metallånde allerede en uke etter befrukning i mine svangerskap. Dette er ikke noe jeg har til vanlig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...