Gå til innhold

Herlighet... En-sifret, faktisk!!!


Medusa80

Anbefalte innlegg

Jeg kan nesten ikke tro at jeg fra i morgen av er nede på et en-sifret nedtellingstall (det var jo også en setning... ;-D) Bare 9 dager igjen til termin den 7.september!!! Hvor ble det av tiden, som i perioder har sneglet seg av gårde???

Førstemann kom 13 dager før, så har liksom ventet litt ekstra de seneste dagene, men denne lille tassen har det tydeligvis ikke like travelt med å komme ut!

Er veldig spent på å møte lillegutten vår. Er dere ferdig med forberedelser og klare til fødsel, jenter?!?

Det nærmer seg vår måned nå. Masse lykke til alle sammen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra!. Jeg er nede på en hånd. 5 dager. Har alt utsyret i orden fra forrigemann selv om det er en del rosa som må ryddes bort. Tenkte jeg skulle sette igang med sykehusbagen i dag. Er kanskje på tide. Regner ikke med å få bruk for den før i neste uke. Jeg gikk 10 dager over med førstemann og har hatt følelsen av at jeg vil gå over nå også selv om jeg virkelig gjerne skulle ønske at det skjedde noe før 1 september.

 

Synes faktisk disse siste dagene er tunge og lange. Husker ikke at det var slik ved førstemann. Men kanskje man fortrenger en del detaljer når man har født.

 

Lykke til i ventetiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. 3 dager igjen her, og tiden sneeeegler seg avgårde.. Hadde et så inderlig håp om at hun skulle komme nå i august (menstermin 29.august, UL termin 1. september) men det virker som om hun trives altfor godt i magen min..

 

Vel, skal på UL i morgen (WHO-prosjekt), håper jordmor vil sjekke modenhet og åpning.. Greit å vite om det skjer noe der nede eller ei liksom.

 

Sender gode ønsker om fødsel og motivasjon for evt. overtid til alle her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...