Gå til innhold

Trenger råd. Litt flaut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter veldig med lysta mi om dagen. Er 8 uker til termin så føler meg ikke så voldsomt tiltrekkende. Har sjeldent sex for tida. Synes synd på mannen min og jeg vil ikke ødelegge noe pga null sex.

Hva kan jeg gjøre for å få lysta tilbake osv? Trenger sårt råd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg meldte pass den siste måneden, man må jo bruke krøkkete stillinger, og er gjerne overvektig... Men noen holder visst på voldsomt for å framskynde fødselen.

Skrevet

Det er ikke alltid like fristende med sex, og det forstår nok mannen din uten problemer. Du kan kanskje glede han med oralsex om du føler for det. Men ikke gjør noe i redsel for at han skal bli utålmodig...

Skrevet

Jeg vet at han er seksuelt frustrert nå for tiden for å si det mildt :(

hi

Skrevet

Er han ikke selvhjulpen i slike situasjoner? Kanskje du kan tilby litt eh.. assistanse ;)

Skrevet

Kan han ikke ordne opp på egen hånd?

Jeg er også høygravid og min manns lyster står ikke veldig høyt prioritert hos meg akkurat nå, har nok med meg selv...

Er vel 1-2 måneder siden sist gang, jeg har kraftig bekkenløsning. Mannen min klager ikke da, vi har vært gjennom dette før og han vet det kommer etter hvert...

Skrevet

Hvis du virkelig ønsker sterkt å ha sex med ham, kan du bruke et glidemiddel. Men han må være forberedt på at det kan bli like "ille" etter fødselen.

Skrevet

Jeg er livredd for at jeg ikke skal få sexlyst igjen for jeg har aldri hatt noe særlig av det.

Sitter i sofaen og nesten gråter for jeg er sint og frustrert over meg selv over at jeg ikke kan bli kåt! Faen!

hi

Skrevet

Glidemiddel har vi alltid brukt. Dessverre.

Håper for guds skyld ikke det blir like ille etter fødselen

Skrevet

Kan du ikke gi ha oralsex da? Trenger ikke være kåt for å utføre det. Da slipper du å rulle rundt med magen din(regner med du føler deg tung og sliten).

Skrevet

Jeg kan love deg at det blir verre etter fødselen. Herregud, tror du mannen din forlater deg om du ikke greier ha samleie med ham i noen uker?

Hvaslags dritt av en mann har du?

Hva om du revner, blir skadet, ungen får kolikk, du strever med amming eller hva som helst? Skal han stikke av da, eller? I tilfelle er han ingenting å samle på!

Skrevet

Du trenger faktisk ikke svare sånt. Jeg spurte om råd. Jeg ba ingen om å be meg gå fra mannen min!

hi

Skrevet

Jeg har aldri sagt at du skal gå fra mannen din, men du bør virkelig tenke deg om dersom det er slik at han er utro eller stikker dersom du ikke orker sex i noen uker. Det er ikke normalt,

Skrevet

Han har ikke vært og kommer ikke til å være utro. Det er jo en helt annen ting enn å være seksuelt frustrert.

Han kommer ikke til å stikke fordi vi ikke kan ha sex på noen uker, men jeg vil ha råd for å få økt sexlyst

Skrevet

Beklager, det finnes ingen bombesikre råd for å samordne sexlysten. Ektefellene må istedet prøve å møtes på en middelvei, som ikke blir for vanskelig for noen av partene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...