Gå til innhold

Dere som har 1.klassinger med større søsken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følger storesøsknene de små til og fra skolen?

Hvor ofte evt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi sinnsvake regler, bare voksne som får hente og levere

Skrevet

Nei, ungene går selv etter avtale med skole og SFO.

Skrevet

Bir an hentet og levert på skolen? Her går eller sykler barna på skolen. Står læreren å venter på dere da eller?

Skrevet

Jenta mi er bare 5,5 år, og ganske distre av seg. Hun får ikke lov av meg å gå alene før hun begynner i 2.klasse. Sykle til skolen får ingen barn før de begynner i 5.klasse ifølge reglene på skolen.

HI

Skrevet

nå før jeg føder lillesnuppa så kjører og henter jeg ham selv. men etterpå kan gjerne storesøskene få hente han å ta han med hjem enten v buss eller at de går sammen... er sjeleglad for de to eldre søskene han har, de er mildt sagt engler. 14 og 12 år og er så høflige og ordentlige at de er trivselsledere i år igjen på skolen, så ingen bør si at de ikke får hente lillebroren! (de er mine bonusbarn,håper min lille rakker blir i nærheten av så vennlige og hyggelige som de er.. ).

Skrevet

Ja de gjør det! Barna slipper ikke ut av klasserommet før de blir hentet, hvis de ikke skal på SFO da. Leverer vi på morgenen hos SFO, så følger de voksne dem inn på klasserommet.

Her er det heller ikke lov til å sykle til skolen før de har fått sykkelsertifikatet.

Synes det er helt på trynet da andre barn må ta skolebussen alene allerede fra andre skoledag i første klasse andres steder.

Bor i Oslo

Skrevet

Kan skolen/SFO kreve at foreldrene eller andre henter og leverer barn på skolen? Hva gjør de om foreldrene ikke kommer og har gitt beskjed om at barnet kan gå hjem selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...