Gå til innhold

Avtakende symptomer!


Bebés'ilvousplâit

Anbefalte innlegg

Sitter her og er bekymret for om det er liv der inne.. Har nesten ikke hatt antydning til kvalme siden et sted mellom uke 10 og 11, brystene er ikke ømme lenger. Har en hel del smertefulle murringer nederst i magen som kommer og går. Ofte tror jeg at jeg er begynt å blø, men det har jeg ikke gjort til nå. Jeg har mistet 2 ganger før i MA, så det gjør nok sitt til at jeg ikke akkurat klarer å lene meg tilbake og nyte graviditeten..

 

Noen andre som har minkende symptomer? Trenger litt støtte og trøst nå, kjenner jeg! :(

 

Er forresten 12+2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, har avtagende symptomer jeg og. Har vært 25% sykmeldt, men nå er det tilbake i full jobb. Er mye mindre trøtt og sliten, og kvalmen begynner å avta, ihvertfall om man skal dømme etter dagen idag. Har imidlertid fortsatt ømme brystvorter og opplever som deg murringer nederst i magen som kommer og går. Det er min første, så jeg har ikke noe å sammenligne med, men etter hva jeg har forstått SKAL symptomene avta i 2. trimester.

Vi var på ultralyd på fredag, og så en veldig livlig liten krabat, så vet at alt er i skjønneste orden :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt syyykt sliten og trøtt, men puppa er ikke like ømme lengre. Har ikke murringer lengre, hadde det veldig i begynnelsen. Men av og til når jeg reiser meg kjennes det ut som om lysken er for kort... skikkelig vondt!!! Tror det er normalt, jeg er nå i 10+4 i følge meg og 11+4 ifølge BIM.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Jeg er 12+4 (eller 13 + 2) og endelig begynner jeg å bli meg selv, er ikke så sinnsykt trøtt lenger og klarer å være på jobb en hel dag, de siste dagene i forrige uke klarte jeg også å gjøre noe etter jobb.. noe som er en klart stor forbedring enn slik det har vært i noen mnd nå.

Kvalmen er også nesten helt borte og jeg har troa på at klatreferien vi skal på i slutten av måneden kommer til å bli kjempefin.

Har satset på at jeg ville bli bedre etter uke 12 og det stemmer foreløpig og det er jeg utrolig glad for.

Jeg skal på UL på torsdag for første gang og håper da at alt står bra til, har også fått litt mage og gått opp ca 2 kg fra min tidligere trivselsvekt så fra å kun ha "bekreftede" symptomer (som kvalme og trøtthet) så er de betryggende å se fysiske forandringer når kvalmen og trøttheten har gitt seg.

Tror nok at alt står bra til hos deg, men kjenner meg igjen fra uke 7 og 8, da jeg også kunne få slike tanker.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Kjenner at skuldrene sank et par hakk nå. Dere har sikkert rett, mest sannsynlig har symptomene avtatt noe fordi jeg har kommet over i 2. trimester. Skal på ultralyd om en uke, forhåpentlig klarer jeg å holde hodet over vannet til den tid :S Skal virkelig prøve å ikke bekymre meg for mye!

 

Ha ei super uke, damer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mistet absolutt alle svangerskapsymptomene mine i uke 8 :S Jeg ble jeg så god form at jeg likegodt kunne vært "ikke gravid"... da ble jeg også veldig bekymret.. Så jeg dro på Alleris da jeg var 10+... og der var det det så liv at det var umulig å få et ordentlig bilde av krabaten :D å at jeg gjorde det, gjorde også at jeg kunne nyte mitt svangerskap mer :D

 

Fortsatt kjempe knall form, foruten noen ryggsmerter... ellers skulle man ikke tro jeg var gravid... :S

 

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...