Gå til innhold

Har dere prøvd lenge?


MaiLykke

Anbefalte innlegg

Har prøvd på nr. 2 siden juli i fjor.

Blei gravid på 2. PP men mista i november.

Etter det har jeg hatt 10 PP, før spira satt.

 

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk tilbake mensen etter fødsel like før jul i fjor, og har ikke brukt prevensjon. Vi begynte ikke å prøve skikkelig før nå i sommer, og da satt den på første forsøk :) Første gang brukte vi ett år, så det er helt fantastisk at det gikk så fort nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvs siden i fjor vår.

Så ble utrolig glad når det endelig skjedde noe

etter nesten 1 og et halvt år:)

Spennende å være gravid for første gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første var ikke planlagt og kom til etter "1. runde i halmen". Med nr. 2 prøvde vi i 5 år(!) og nå ble jeg gravid på første forsøk. Er jo litt uvirkelig, dette..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere alle!

 

Vi har alltid trodd at vi kom til å slite med å bli gravide, fordi våre foreldre hadde store problemer (forsøkte i 8 år!), og flere i familiene våre kan ike få barn... Men vi kunne ikke tatt mer feil. Jeg ble gravid første mnd etter jeg sluttet på prevensjon men så mistet jeg barnet når jeg var 7 uker på vei....Fikk beskjed om å vente med å prøve igjen til jeg hadde hatt en mens, så ble jeg gravid på første forsøk etter dette. Så nå er en liten en på vei=) Føler meg utrolig heldig så lenge alt går bra denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd så veldig egentlig,var litt sånn skjer det så skjer det,vi håpet jo,men det skjedde heldigvis og det er jeg kjempe glad for<3

Har ikke brukt noe prevansjon på 4 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne satt etter ca. 8 mnd (og en hormonkur), noe som er en klar forbedring siden førstemann, som vi bruket 5 år på å få til :-) Nå håper jeg bare spiren holder seg på plass til i mai...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutta på p-piller i fjor sommer. Har ikke prøvd å bli gravid før august i år, og det gikk på første forsøk gitt:) Veldig glad for det! Jeg er 30 og samboeren er 31, så hadde vel i grunn regnet med at vi måtte prøve noen ganger. Men suuperkoselig å få det til så fort, og er veldig takknemlig for det! Krysser bare fingre og tær for at alt går fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest MammanTilJentaMi

Med første barnet brukte vi 1,5 år etter at jeg slutta med p-pillen før jeg ble gravid.

Har ikke brukt hormon-prevansjon i mellomtiden i frykt for at den skulle gjøre det vanskelig neste gang. Denne gangen gikk det på tredje forsøk.

Da skal det vel nevnes at vi hadde en skikkelig "intensiv uke" rundt el, fordi vi begge ønsker å få barn tidlig på året og synes mai er i seneste laget. Fyrte på med ekstra krutt for å være sikker;) Virket det gitt:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri prøvd jeg.. :o

 

Nr.1: Var på sjøen,gikk tom for p-piller. Skulle kjøpe da jeg kom i land,men ble gravid..

Nr.2: Ble gravid på første eggløsning etter første.. Mista,ble gravid på første eggløsning igjen..

 

Ble sammen med ny fyr da minste var 1 1/2år. Slutt med forrige da hun var 2mnd.

 

Nr.3 og 4: Gravid på pillen. Ikke slurving.

Nr.5: Første eggløsning etter tvillingene..

 

Lurer på å sterilisere meg.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok 5 mnd'er med førstemann. Nå andre gangen tok det 10 mnd'er og har hatt SA to ganger. Så krysser alt for at spiren klamrer seg fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...