Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Vi er under utredning og muligens har poden adhd..noen som kan gi meg litt info om hvosrdan dte er å ha barn med den diagnosen? vi har det litt tøft hver dag men det er ikke noe vi ikke takler.. blir godt med endelig svar enten om det er noe eller ikke,..noe er det men vi vet ikke hva
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #2 Skrevet 28. august 2011 Ja, jeg har. Og ungen er snart voksen. Her kan du finne litt, men jeg anbefaler deg å søke litt på ADHD selv: http://www.adhdnorge.no/ Vet godt hvordan det er med ønske om svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå