Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Igår ble det cider, øl og vin.. Var ute på byen en tur. Idag har jeg spist brødskiver, litt banan, kjeks, is, lagde kyllingfilet med salat t middag ( følte meg flink) men til kvelds ble det nudler fra Mr Lee.. Damn det var godt!! Skal bli sunnere fom i morgen, I swear
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #2 Skrevet 28. august 2011 heehe.. mat var det siste jeg tenkte da jeg åpnet innlegget ditt Synde når det gjelder mat? Nei, det går ikke her i huset. Har aldri slanket meg, og kommer heller ikke bevisst til å gå inn for det. Og jeg er visstnok overvektig. Men nå går vekten nedover av seg selv, så da er vi tilbake til normalen snart
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #4 Skrevet 28. august 2011 Hahaha, jeg tenkte også på noe annet da jeg åpnet innlegget Huff...tenker bare koffert.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #5 Skrevet 28. august 2011 ... at jeg har proppa i meg; - Opptil flere is - Masse kjeks - Nudler - Alkohol - Sjokolade Har vært syykt usunn i helga kjenner jeg, Masse raske karbohydrater.. :/ HI
Omnipakk Skrevet 28. august 2011 #6 Skrevet 28. august 2011 Dei seier jo at det å dyrke helse og kropp er blitt ein religion for mange; så på det viset høver det jo ypperleg at du samanliknar det å ete halvsunt med å synde..
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #7 Skrevet 28. august 2011 Må nok bare tilstå jeg å Øl, cider, potetgull og dipp igår og en hamburger til middag i dag:p Men innimellom så er det lov å Skeie litt ut syns jeg:) MEN, jeg var også flink å gikk en lang tur igår;) så jeg har ikke bare syndet:p
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #8 Skrevet 28. august 2011 Hehe omnipakk.. Overdrev kanskje litt når jeg skrev synde da! MEN er flink å spise relativt sunt i ukedagene, går mye, både til barnehage og fra barnehage hver dag ( ca 30 min hver vei). Men får et litt snev av dårlig samvittighet når jeg spiser for mye og usunt i helgene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå