Høst:-) Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Vi sliter med å bestemme navn på vår lille jente. Tror vi nå står mellom Eline, Elvida og Elina. Har ikke klart å bli helt enig... Hva synes dere? Liker dere best Eline eller Elina? Begge liker rikignok Eline, men jeg synes det er lit for vanlig. Er Elvida alt for sært?
Mammen til Madelen 01.01.07 Skrevet 28. august 2011 #2 Skrevet 28. august 2011 Elina va kjempe fint =D
Stellaborealis Skrevet 29. august 2011 #9 Skrevet 29. august 2011 Eller som min datter Evina;) Ellers synes jeg Eline og Elvida er kjempekoselig:)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 31. august 2011 #10 Skrevet 31. august 2011 Jeg liker også Evina! ;-) Ellers var Elvida fint og spesielt.
Høst:-) Skrevet 2. september 2011 Forfatter #11 Skrevet 2. september 2011 Ja, synes Evina er fint jeg også. Men: Storebror heter Eivind, og da blir navnene litt for like...
Sannellerslik? Skrevet 2. september 2011 #12 Skrevet 2. september 2011 Hva med Evelina? Synst både Eline og Elina er kjempefint:) Tenker selv å kanskje velge Eline viss vi får en jente igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå