Gå til innhold

Eline, Elvida, eller Elina?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sliter med å bestemme navn på vår lille jente. Tror vi nå står mellom Eline, Elvida og Elina. Har ikke klart å bli helt enig... Hva synes dere? Liker dere best Eline eller Elina? Begge liker rikignok Eline, men jeg synes det er lit for vanlig. Er Elvida alt for sært?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elina va kjempe fint =D

Skrevet

Eline syns jeg var finest:)

Skrevet

Eline!!!

Skrevet

Eller som min datter Evina;) Ellers synes jeg Eline og Elvida er kjempekoselig:)

Skrevet

Jeg liker også Evina! ;-) Ellers var Elvida fint og spesielt.

Skrevet

Ja, synes Evina er fint jeg også. Men: Storebror heter Eivind, og da blir navnene litt for like...

Skrevet

Hva med Evelina? ;)

Synst både Eline og Elina er kjempefint:)

Tenker selv å kanskje velge Eline viss vi får en jente igjen... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...