☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Skal ha en kontrastvegg i stuen som skal være blågrå og lurer på om stuen vil virke kald med eggehvite vegger?! Vil ha den varme følelsen i stuen nemlig. Hvilken farge synes dere passer til den blågrå? Den er ganske mørk i seg selv.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 28. august 2011 #2 Skrevet 28. august 2011 eggehvit er jo en varm hvitfarge... Så jeg hadde nok valgt den eller bomull (nesten samme) Høres kjempe stilig ut med blågrå på kontrastveggen, etterhvert skal nok vi også ha en kontrastvegg, men ikke før etter at vi er ferdig med å legge nye plater og div i stua =) Lykke til =)
Mamma i lykkerus Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Jeg har malt en kontrastvegg på soverommet, nettopp for å lage den varme stemningen. Brukte en kremet brungrå tone, veggene rundt var "sykehus"-hvite, så jeg kjøpte en tone som heter "Claro" fra Byggmakker, den er hvit kremet, akkurat på nippet til eggete. Jeg ville uansett valgt en lys beige/hvit, for å ha HVITT mot en farge gjør liksom ikke samme nytten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå