Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Synes vi alle skal bli flinke til å rapportere innlegg som er stygge/ufine.. Det er en knapp ved siden av den knappen hvor vi trykker for å svare på innlegg "klag på innlegg" tror jeg den heter.... Hvis vi alle er flinke til å gjøre det, så kanskje vi kan forbedre miljøet her inne ;-) Hva synes dere om det?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #2 Skrevet 28. august 2011 Jeg syns at folk får gjøre som de selv føler for å gjøre uten å måtte utbasunere det hele og lage et kollektivt opplegg
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #3 Skrevet 28. august 2011 Du får ta HONDKLE med deg å RaPOtere i vei, lykke til med misbruk av RaPOteringsknapen
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #5 Skrevet 28. august 2011 Hehe, ler så jeg griner, hvor er HONDKLE HI????????????????????????????????????????????????????????? Spring å hent et til meg før du rapoterer meg
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #6 Skrevet 28. august 2011 Det heter HONKLE. Har dere dysleksi hele gjengen? Makan til tullpådere, ass!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #7 Skrevet 28. august 2011 Komer an på hva dialekt man har, her sier man HONDKLE. Nei jeg er ike dyslketiker til vanlig , bare her ine;-)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #8 Skrevet 28. august 2011 Hva er definisjonen på ufine innlegg da? Det kan være MEGET ulikt fra person til person, og ting kan oppfattes totalt ulikt i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå