Gå til innhold

å jeg bare digger ebay :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat kjøpt ny OPI neglelakk: 50 NOK inkl frakt. Her hjemme koster den 150. Og i går kjøpte jeg ny dermalogica krem, under halvparten av prisen den koster her hjemme. Og i går kom coveret til ipaden til sønnen min, også langt under halvparten av prisen i Norge. Har kjøpt alt mulig rart der inne. Virkelig å anbefale altså! Tjohoooi :-) ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tips

 

For å handle meir en 200 kr så få selger til å skrive 30$ i verdi. Har fått masse over tollen uten og fortolle.

 

Fikk ein lampe fra china verdi 2500 kr der nede. Selger satt 30$ i verdi og null og fortolle. Norsk verdi 6500 kr.

Skrevet

Yup! E-bay er avhengighetsskapende. Sitte hjemme og shoppe. Får ting ingen andre har. Billig.

 

Har fornyet juniors vintergarderobe på e-bay:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...