Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Har akkurat kjøpt ny OPI neglelakk: 50 NOK inkl frakt. Her hjemme koster den 150. Og i går kjøpte jeg ny dermalogica krem, under halvparten av prisen den koster her hjemme. Og i går kom coveret til ipaden til sønnen min, også langt under halvparten av prisen i Norge. Har kjøpt alt mulig rart der inne. Virkelig å anbefale altså! Tjohoooi :-) ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #3 Skrevet 28. august 2011 Tips For å handle meir en 200 kr så få selger til å skrive 30$ i verdi. Har fått masse over tollen uten og fortolle. Fikk ein lampe fra china verdi 2500 kr der nede. Selger satt 30$ i verdi og null og fortolle. Norsk verdi 6500 kr.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #4 Skrevet 28. august 2011 Yup! E-bay er avhengighetsskapende. Sitte hjemme og shoppe. Får ting ingen andre har. Billig. Har fornyet juniors vintergarderobe på e-bay:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå