Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Vogn:) Simo kombi, er veeldig fornøyd! den er så fin å så god til å trille:) Flere som har denne? Kult at man kan style vogna med fargekanter oppi;)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #2 Skrevet 28. august 2011 Vi har Simo kombi 2008 modell. Får svigerinna mi sin etter dattera hennes så vi er vant til å bruke vogna. En helt fantastisk vogn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå