Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #3 Skrevet 28. august 2011 fordi vi vil ha barn? haha... nei si det!! jeg elsker å være snill med mannen min jeg, for da er han alltid så søt tilbake!! Men, jeg må si, at jeg synes veldig synd på han en gang i måneden, for da er alt han gjør galt..... hehe
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #4 Skrevet 28. august 2011 Hvorfor er du så redd for å ikke være "hyggelig" mot mannen din til enhver tid? Er du redd han forlater deg straks du er noe annet?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #5 Skrevet 28. august 2011 Jeg er ikke redd for det.Er hyggelig mot alle,uten å gå på akkord med meg selv
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #6 Skrevet 28. august 2011 Helt enig Hi. Jeg er snill og høfflig mot mannen min, og han er det mot meg også. Behandler han som en voksen, og ikke som et barn. Sjekker ikke hvor han er til enhver tid, eller maser på han. Selv 4 uker etter fødsel, dro han ut med noen venner en lørdag...gjorde meg ingenting å være hjemme med babyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå