Gå til innhold

Pakke sykehusbagen. Hva trenger jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri gjort det her før jeg :P

Noen som kan si hva jeg trenger? Tenkte jeg skulle få pakket bagen nå for har så mye nedpress osv. så tør ikke vente lenger :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

romslige bukser, amme BH, sko/tøfler som kan bare kippes på, kamera, mobillader, klær til baby,

Skrevet

Klær til deg selv og babyen, bilstol til babyen. Lesestoff, toalettsaker, mobillader, kamera, lader til kamera om du skal være lenge, håføner, sminke, såper, pc om du liker det. Det varierer veldig hvor mye folk liker å benytte seg av sykehusets ting, hvor mye de trenger å underholde seg med, hvor lenge du har tenkt å være osv. Jeg foretrekker å stikke hjem så snart som mulig, så pakker helst med tanke på å få dusjet, stelt og kledd meg etterpå. Så må jo babyen ha sitt for å komme seg hjem.

Skrevet

Er ikke allverden du trenger. Klær til baby, slipperser, romslige bukser, tskjorte, toalettsaker, lesetoff, kamera. og en god fuktighetskrem og leppepomade kan være greit, siden det er tør luft der :) Bilstolen trenger jo strengt tatt ikke være med inn da :)

Skrevet

Ammeinnlegg!!!!

Alle mine gensere ble klissvåte, fordi jeg lakk som en sil. Lurt å ta med seg svarte T-shorter/joggebukser for det blir ofte litt lekkasjer både her og der den første gangen.

Skrevet

Bilstolen skal stå i bilen til kommende mormor :)

Siden mannen min ikke har sertifikat enda blir vi henta på sykehuset så bilstolen trenger vi ikke ha med :)

Skrevet

mykt dopapir

ammeinnlegg

mega zeiz bind

Store truser (selv om du får kule truser på syk.huset)

smågodt

isbiter på termos

smokk til barnet (ikke alltid anbefalt, men gutten min fikk lov fra personalet)

amme bh

singlett til å ha under sykehussjortene, de er stive og vonde mot ømme pupper

og klær til barnet når du skal hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...