Gå til innhold

mannen min er lei av meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

sier han. Vi har ikke hatt sex på en mnd nå. Og sånn har det egentlig vært sålenge vi har vært sammen. Helt på begynnelsen så var det ikke sånn da men..

jeg spurte han hvorfor. Og han kunne fortelle at han var lei av forrholdet som han sa.. Det var ingen gnist sa han. Han sitter å spiller data hele dagen lang etter jobb, så han legger ikke særlig innsats i det selv da!

Vi har hatt et ganske turbulent forrhold. Men helt siden påske syns jeg det har gått veldig bra! Men når vi diskuterer dette, er han irritert og mener at det ikke stemmer. Men det gjør det altså. Men når han er sur, så ser han mørkt på alt!

Jeg ble så lei meg at jeg begynte å gråte. Men det virker ikke som om han bryr seg i det heletatt!

Jeg tok han på fersken i å se på andre damer på nettet for en ukes tid siden, dette ble jeg lei meg for, siden jeg ikke føler meg bra nok fra før (grunnet at han aldri viser han vil ha meg)

Han har ikke en eneste gang gjort noe for å få meg til å føle meg fin etter det.. Han er rett og slett en kald drittsekk om jeg får si det selv!

Er så lei meg:( Ligger i senga og gråter. Han sitter fortsatt på dataen sin og bryr seg ikke :((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff, gå ut å si til han at nok er nok... tørk tårene og ikke la han få den gleden å se deg nedfor.. sett et ultimatum og gå ut av det for en periode.. kanskje han får opp øya.,

Skrevet

Pakk en liten koffert og dra bort et par dager.

Har du foreldre i nærheten? Venner? Noen du kan være hos?

Så får han se at du mener alvor. Bryr han seg ikke da; vel, da vet du jo at han ikke er noe å spare på.

Lykke til!

Skrevet

Uff, får helt vondt av deg jeg nå.

Men for all del, IKKE begynn og be og trygle.

Gi han et kompromiss: Enten går dere hver til deres, eller dere fortsetter. Hvis dere skal fortsette, må dere (begge to) arbeide med forholdet. Kanskje prøve parterapi. Han kan i hvert fall ikke sitte på dataen hele tiden (da kan du jo strengt tatt like godt være alene).

Still krav til han! Tørk tårene, og vis at du kan klare deg uten han også. (For det kan du!!!)

Men vær så snill, ikke gråt og be om at dere skal fortsette forholdet, for det blir i så fall ikke bedre på den måten.

Og hvis han faktisk ikke vil mer, så kan jeg garantere deg at du klarer deg helt fint alene. Og en ting til: Det er masse kjekke gutter/menn der ute som venter på kanskje nettopp DEG! Synd å kaste bort livet på en som ikke vil ha deg!

Skrevet

Reis vekk noen dager om du har mulighet. La han se om han savner deg. Det er et tøft valg å ta og du må tåle å høre at han kanskje ikke har savnet deg, men da kan du gå videre i livet. Du kan jo ikke ha det slik som nå.. Masse lykke til :-)

Skrevet

Huff.. Jeg vil liksom holde dette litt for meg selv. Vil ikke at familie og venner skal vite om dette :s Det er flaut på en måte:(

Skulle ønske jeg hadde en ekstra hemmelig leilighet ingen viste om som jeg kunne rømt til.

Fikk snakket litt mere sammen.. JEG som gikk til HAN! Blir sint bare av det vettu! At han kunne vite at jeg lå på et annet rom å gråte uten å gjøre noe med det..

Han sa han er lei av at jeg alltid er her. Jeg er mellom jobber. Så er på søkeren. Skjønner jo den. Men hvorfor skal han være helt alene, når han faktisk sitter på et eget rom (datarommet) hele dagene uansett?!

Arrg.. Føler meg bare skikkelig uønsket nå. Uattraktiv, fæl personlighet siden han tydelig ikke vil være i samme rom som meg, og uff.. Alt er bare DRITT!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...