Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Leker ikke med lekene sine...men filmer det roer barnet seg med, elsker det... Føler barnet har sett vel mye film etterhvert...men vi prøver å dele opp dagen til max 2 filmer per helgedag..hvis vi ikke har spessiele planer.... Men det er ikke så lett... Trøsten er vel at så lenge barnet roer seg med filmene så....leker blir bare kastet rundt fordi det er såå kjedelig å leke..:/
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #2 Skrevet 28. august 2011 Din egen feil at ungen ikke kan leke
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #4 Skrevet 28. august 2011 Jeg har ett annet barn som er 1år større som leker mye alene:) Og barnet som ikke leker alene har konsentrasjonsproblemer, så hvis du har noen tips til meg så tar jeg gjerne i mot!! Blir spennede:P HI
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #5 Skrevet 28. august 2011 Min lille jente brydde seg aldri om lekene sine. Hun lekte hvis vi satt på gulvet sammen med henne, men var hun alene hentet hun aldri en leke. Hun hadde mange kasser med bøker på rommet, og brydde seg bare om dem. Hun kunne sitte i flere timer å bla i bøkene, prate og "lese", hun har en fantastisk fantasi. Hun elsket også filmer, men fikk aldri se mer enn en film til dagen enten det var hverdag eller helg (vi hadde ikke barnekanalene på tv da) Barn er forskjellige, og det trenger ikke være noe galt med dem fordi om de velger annerledes. Min datter er nå 14 år og fungerer fullt i alle sammenhenger, hun er skoleflink, sosial og i god fysisk form. Slapp av og la barnet ditt finne det som er rett for det, og drit i sure dib-kjerringer som får dagens løft av å være bitchy med andre!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #6 Skrevet 28. august 2011 12.46..takk for fine ord:) men har aldri vært bekymret for det sosiale da, hun er supersosial. masse venner og elsker å gjøre kreative ting som tegne,klippe,lime,pusle osv osv:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå