Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Jeg skjemmes over at så mange voksne kvinner ikke kan rettskriving
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #3 Skrevet 28. august 2011 Signerer den. I fjord kjøpte jeg....aaah grøss
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #4 Skrevet 28. august 2011 Det er så godt å se dere kan sitte der på deres høye hest - så får alle de som ikke kan skrive rettskrivning, som har dysleksi osv bare holde seg unna dette forumet....... H A L L O! ! ! ! !! ! ! Våkn opp litt da dere - kan ikke dere heller hoppe ned fra den høye hesten og finne noen andre å plage???? De som skriver dårlig, kan som regel ikke noe for det. Alle er ikke født like perfekt som deg vet du HI ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #5 Skrevet 28. august 2011 Kanskje du skal starte med deg selv HI? Jeg ser ingen punktum på slutten av setningen din. Dette er noe jeg gir feil på når jeg retter stiler. Så på en setning klarte du faktisk å få en feil. De fleste her inne klarer i det minste å skrive én setning riktig.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #6 Skrevet 28. august 2011 En dyslektiker har gjerne veldig mange ordfeil, ikke bare et par irritasjonsmomenter som går igjen i teksten. Så ikke skrik så HØYT!!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #8 Skrevet 28. august 2011 Grammatikke er jeg dårlig på,men irriter dere gjerne over det
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #9 Skrevet 28. august 2011 jeg skjemmes over at det er så mange voksne kvinner som ikke har økonomisk sans, som ikke er kreativ eller kan mattematikk...Eller nei, det gjør jeg ikke fordi jeg er klar over at folk er flinke til forskjellige ting. Noen er superflinke å skrive, andre er kanskje mer praktiske typer som er noen "racere" på tømring!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #10 Skrevet 28. august 2011 Jeg skjemmes av at voksne kvinnfolk faktisk gidder å irritere seg over, eller bry seg med ANDRE som skriver feil? Gjør det virkelig noe? Jeg lurer også på, hvis dere pirker og bryr dere SÅ mye om hvordan vilt fremmende mennesker skriver på et forum, hvor mye dere pirker og kommenterer barna deres på alt det de ikke måtte gjøre helt riktig?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #11 Skrevet 28. august 2011 hehehe Jeg er så glad for at jeg er HELT perfekt :D :-p
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #13 Skrevet 28. august 2011 Elsker disse trådene - de er VIRKELIG fulle av mening!!!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #15 Skrevet 28. august 2011 Hvem skal jeg lære å skriv, en novele, eller en romman?? Synesss jeg er velldig flinkk å skrivve, jeg, er du HI som har komafeil alle steder, ike jeg, jeg er perrfekt:-)
Tante Blås Squaw Skrevet 28. august 2011 #16 Skrevet 28. august 2011 Hysj på seg - du forstår hva folk mener selv om de snubler i rettskrivinga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå