Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Eller skal det mer til for at du blir opphisset?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #5 Skrevet 28. august 2011 Gjør nok desverre ikke det.. (Off, min eks derimot, dæven for en kropp, jeg blir fremdeles nesten litt mo av å tenke på det..)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #6 Skrevet 28. august 2011 Han har flott kropp, men det skal nok mer til ja...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #7 Skrevet 28. august 2011 Han har en fantastisk kropp, så ja. Men jeg tenner ikke på peniser^^ De ser så malplaserte ut, uansett hvor stor og harde de er^^
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #8 Skrevet 28. august 2011 Ja, han har mistet en del mage nå så han ser bare bedre og bedre ut og så har han en skikkelig fin penis - aldri sett fine peniser før jeg men mannen min har det, så når den er litt sånn halvfeit så kjenner jeg det kribler litt i eggstokkene. ;-P
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #10 Skrevet 28. august 2011 Elsker min manns kropp og ja, jeg tenner på ham. Heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #11 Skrevet 28. august 2011 Å bare se mannen naken tenner meg ikke, ser han jo naken hver eneste morgen og kveld i forbindelse med at vi steller oss, blir ikke tent av det Er mer blikk, stemning osv som tenner meg, og om jeg ikke er tent i utgangspunktet vet han hvilke knapper han skal trykke på for å få meg dit, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå