Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Jeg begynte å trene i april i år, blitt flinkere med kost osv og har klart å gå ned 6 kg. Var ikke spesielt stor i utgangspunktet, men det er jo noen kose kg som har lagt seg på kroppen etter fødsel for 2 år siden.. Men tingen er det at jeg har sååå stygge ben!! Dvs. lår/knær. Det ligger dessverre til familien, både min mor, tante og mormor har det, mens ingen av mine 2 søstre har arvet disse bena. Bena er kraftige og robuste,noen blodutredelser og med cellulitter. Cellulittene er blitt noe redusert som følge av treningen.Men trengs sårt mer til ser jeg. Så har jeg disse såkalte tykke knærne som jeg bare hater. Klarer ikke å gå med kjoler/skjørt over knærne, skammer meg sånn. Jeg veier i dag 65 kg og er 168 høy. Fornøyd med mage og generelt overkropp, men det er disse bena som ødelegger da. Har som mål å veie ca. 60 kg, da tror jeg at skal klare å være fornøyd, men hvordan trener jeg best lår( spesielt innsiden) og knær? Jeg håper noen har noen gode tips å komme med, som muligens også sliter med slike ben jeg beskriver. Er mest interessert i å høre om effektive treningsmetoder som hjelper meg på de rette stedene. Har prøvd f.eks. diverse dyre produkter for oppstramming og redusering av cellulitter, men de hjelper der og da, og når jeg slutter med det, blir det som før igjen. Jeg trener ikke i treningsstudio, men har begynt å jogge gode turer, går på fjellet, trener rockering og føler dette har hjulpet meg mye. Takk for at du orket å lese!!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #2 Skrevet 28. august 2011 Pilates gir pene ben, der trener du musklene samtidig som du strekker de, resultatet er lange, slanke muskler, hvorpå jogging er kjempebra trening, men musklene blir korte og kraftigere, men det er kjempefint å kombinere. Pilates kan du fint gjøre hjemme i stua, fordelen er også at du går ned veldig fort med Pilates. Jeg trente et 40 min. program 2-3 ganger i uka og endret ikke kosten nevneverdig, kuttet ut snaks og godteri i ukedagene bare, og jeg gikk ned fra str. 44 til 36/38 på noen få mnd. Musklene blir lange, sterke og fine, så jeg tror du ville fått gode resultater på beina dine med det.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #3 Skrevet 28. august 2011 Tusen takk for svar:) Dette høres veldig interessant ut, men hvor kan jeg kjøpe pilates programmer?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #4 Skrevet 28. august 2011 Det kan du kjøpe på nett, men du kan også laste ned på f.eks. Pirate Bay, installer Vuze og last ned, ned gjør vi og har aldri virus. Jeg anbefaler en Pilates dvd som heter Mtv Pilates med Kirsten MvGee til å begynne med, den er lett å komme igang med og gir gode resultater.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #5 Skrevet 28. august 2011 McGee ikke MvGee Denne http://ecx.images-amazon.com/images/I/4187V0A8S0L._SL500_AA300_.jpg
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #6 Skrevet 28. august 2011 Tusen takk:) Da skal jeg prøve dette:) Ha en fortsatt god søndag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå