Gå til innhold

Angående homeparties...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på homeparty neste uke. Har hørt ar man får faktura med varene man evt bestiller, men tar de kredittsjekk av deg samtidig?

Videoannonse
Annonse
Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Hva slags homeparty er det da? Jeg har vært på mange homeparties, men har alltid måtte betale rett til vertinnen før hun får varene fra konsulenten eller ev henter dem på posten.

Skrevet

Lurer også på hvilket homeparti det er.

eg har alltid måttet skrive ned kortkoden og navn på skjemaet og de trekker pengene til alle som bestilte varer på partiet før varene blir bestilt.

Så her ikke en dekning må alle vente.

Skrevet

Alle de homeparty'ne jeg har vært på eller hatt så er det slik at gjestene betaler inn til vertinnen som igjen betaler til selgeren og når selger har fått pengene får vertinnen varene som igjen gjestene kan komme å hente hos henne =) Ingen kredittsjekk eller faktura her =) =) =)

Skrevet

Har vært på homeparty en gang og da fikk vi en slipp med kontonummer, beløp og betalingsfrist. Innen fristen måtte alle ha betalt og etter det fikk vi varene.

Skrevet

Jeg fikk giro for det jeg hadde bestil, frist ti å betale innen 6-7 dager tror jeg, ingen kredittsjekk da. Varene kom rett etter fristen var ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...