Gå til innhold

Hvor mange dager har dere igjen, søndag 28.08?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Jeg har 3 dager igjen, men tror jeg kommer til å gå over.. Er igrunn ikke utålmodig lenger heller :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

25 ;o)

Og har av en eller annen merkelig grunn følelsen av at frøkna kommer tidligere. Ønsketenking?? ;o)

Har så smått begynt å tenke på å sykehusbag og behovet for at bestefar skal komme og få en liten innføring i hvor ting er i forhold til at han skal passe 5 åringen....

Men ikke utålmodig enda. Koser meg med den siste gravidmagen jeg skal ha, og ikke minst friheten jeg har nå når jeg ikke ammer enda ;o)

Skrevet

MAKS 29 dager igjen!! Gleder meg, men er glad jeg har en liten stund igjen å forberede meg:):)

Skrevet

MAKS 29 dager igjen!! Gleder meg, men er glad jeg har en liten stund igjen å forberede meg:):) skal pakke sykehus bagen senere i dag, slik at det er gjort:)

Skrevet

4 dager siden termin, ingen tegn til fødsel enda. Hadde veldig tro på et søndagsbarn, men tviler litt på det nå.. Da må vi i såfall vente til nete søndag :/

Skrevet

18 til termin, men håper han gjør som storebror og kommer i natt jeg (storebror kom 18 dager før termin, 3700g og 50cm). :)

Skrevet

7 dager igjen, termin 4.september.

Ingen tegn til fødsel dessverre, men det hadde jeg jo heller ikke de to første gangene, før vannet plutselig gikk. Så det er veldig spennende, ting kan skje når som helst eller om 3 uker...*sukk*

Skrevet

27 dager her:p

Skrevet

29

Skrevet

3dager her og, har som deg ninairen begynt å tro jeg går over:( utålmodigheten er annerledes her nå:)

Skrevet

26 dager igjen her. Har først et "delmål" å nå neste fredag når jeg er fødeklar.... Det er bare 5 dager til.... hehe :) Han må gjerne komme før tiden, vi er klare :)

Skrevet

4 dager (+ overtid) .. Belager meg som dere ser på noen dager over ( merk: noen dager :P )

Skrevet

17 dager :-) Kan godt vente en ukes tid til, men håper virkelig ikke det blir overtid. For de siste dagene har vannet begynt å komme i hender og føtter! Og det er tungt å røre seg med denne svære kroppen ;p

Skrevet

4 korte dager igjen til termin, men har en følelse av at jeg må gå noen laaange dager over denne gangen :S Men håper selvfølgelig å føde innen onsdag kl 23.59:)

Skrevet

6 dager igjen.. kjempelei.. tung i kroppen.. vil ha ut den lille babyen vår nååå :) men føler på meg at jeg går over tiden.. Er i allefall ikke mer enn 12 dager igjen da :P

Skrevet

4 dager igjen til termin her, men håper selvfølgelig som tussemor <3 <3, at jenta kommer innen onsdag klokken 23:59 :)

Skrevet

29 dager igjen:) Gleder meg sånn til å møte lille knøttet vårt:o)

Skrevet

4 små dager igjen. Begynner å tro at jeg går over denne gangen også...

Skrevet

Ingen igjen, 2 dager over.

Skrevet

10 dager igjen - eller maks. 24 for å si det sånn....

Skrevet

Jeg har termin 26. august, så er 2 dager over! Håper virkelig det skjer noe snart;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...