Gå til innhold

Mannen min eier ikke livsglede

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt så liker han ikke mennesker,sex,alkohol,at man tuller og ler.Være ute i deilig vær og sole seg osv.Han er veldig ofte grinete og irritert og tåler ikke kritikk.Han er ikke deprimert,han bare er sånn.Er det en lidelse av noe slag eller er enkelte bare sånn.Forholdet har selvsagt gått til helvete for lengst

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan falt du for han om han ikke setter pris på noe? Og hvordan falt han for deg om han ikke liker mennesker? Er du ikke et menneske? Eller har han forandret seg? Da kan det jo være depresjon, om han har blitt slik..

Skrevet

I begynnelsen av ett forhold prøver man jo selvsagt å vise sine beste sider og det gjorde han også.Jeg satte det selvfølgelig på spissen men likevel.Han har en kamerat og jeg har snakket med han om dette og han sier at han alltid har vært sånn.....så får du tro hva du vil

Skrevet

jeg vet ikke altså men jeg hadde ikke klart å leve med en sånn. og forresten, rart han ble glad i deg om han ikke er glad i mennesker. er du ailien

Skrevet

Du har 2 valg: enten velge å leve med han resten av livet, i tykt og tynnt, eller å gå fra han. Jeg vet hva jeg hadde valgt. :/

Og vet ikke om han har noen diagnose nei. Lykke til.

Skrevet

Jeg klarer det ikke heller.....men har ikke hjerte til å sette han på gata.Han falt for meg,ja.Men da jeg spurte om hvorfor han sluttet å elske meg så raskt svarte han "jeg ble kjent med deg og lei av deg,jeg blir fort lei av folk" Ja vel ja

Skrevet

åå herregud.................. du fortjener så sykt mye bedre.

Skrevet

Ja enkelte ganger lurer jeg på hva jeg har gjort galt som må leve med dette.Jeg er ikke så overtroisk,men kanskje det er karma som kom og beit meg i ræva.Eksen min var verdens snilleste flinkeste mann på alle måter og jeg behandlet han forferdelig-så jeg fortjener det egentlig.Samvittigheten min er SVART

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...