Gå til innhold

Kjempelei tabbe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår hadde barneselskap i forrige uke hvor vi ba alle førskolebarna på avdelingen (8 stykker). Vi er ganske nye i barnehagen og avdelingen er stor, så vi hadde ikke oversikt selv over alle førskolebarna, så vi fikk en liste av barnehagen. Fredag fant jeg tilfeldigvis ut at det manglet en gutt på listen vi fikk, slik at vi hadde bedt alle førskolebarna utenom én! Jeg ble helt fortvilet, det er jo helt forferdelig å be alle i en gruppe mens en står igjen utenfor (og i alle fall når de er så store og antakelig veldig bevisste på dette selv). Jeg sendte en sms til barnets foreldre i går og beklaget så veldig det som hadde skjedd og forklarte at det hele var en lei misforståelse og at det aldri hadde vært meningen å holde noen utenfor. Denne meldingen har jeg ikke fått noe svar på, så nå er jeg enda mer fortvilet og lurer på om det var feil av meg å sende meldingen til foreldrene. Tenkte at jeg selv ville satt pris på en slik melding om det var mitt barn som hadde kommet hjem og var lei seg fordi han ikke ble invitert ... Hva syns dere, var det dumt av meg ... ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det var riktig av deg å sende meldingen og forklare misforståelsen :)

Skrevet

Dette skjedde meg og, da i bhg.

Jeg hadde satt veldig pris på en mld.

Til ettertanke er det kansje best å ringe da slipper en å gå sånn rundt å lure.

Skrevet

Jeg hadde satt pris på en slik melding og syns de bør svare deg. Normal høflighet :-)

Skrevet

Mulig jeg er teit, men hva er det med alle disse tekstmeldingene til alle tider og i alle situasjoner? Kan ikke folk snakke i telefonen lenger?

Jeg synes det er latterlig og vitner om latskap når folk sender tekstmeldinger om ømtålige temaer og når de skal snakke om noe følsomt. Unnskyldninger skal være personlige!

Skrevet

Jeg er nok også ei som ville ha sendt unnskyldningen på sms, og helst ville mottatt på sms om det var mitt barn det gjaldt.. Lider av telefonskrekk, og sosialangst, så sånn er det bare. Leit om noen hadde syns det var simpelt å få unnskyldning på sms, men sånn er jeg nå skrudd sammen ;)

Skrevet

Enig i at en direkte samtale er å foretrekke. I dette tilfellet ble det en melding da jeg aldri har snakket med foreldrene før, så jeg følte at det ble påtrengende å ringe dem på fredagskvelden. Uansett en forferdelig kjedelig situasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...