Gå til innhold

Byggig av rumpemuskler.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har, etter to barn og stort vekttap, ikke lenger rumpa der jeg ønsker at den skal være. Den sægger; flat på toppen og henger for langt ned. Men så la jeg merke til i dag at dersom jeg strammer rumpeballene løfter rumpa seg nesten dit jeg vil ha den og blir fyldigere på "toppen".

Vil det da si at med iherdig rumpetrening kan jeg muligens få noe i nærheten av den rumpa jeg ønsker?

Noen som har erfaring med å trene en "fortapt" rumpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er faktisk ganske "lett" å trene opp rumpemuskelen. Så lenge du trener tungt:)

To ganger u uka med rumpetrening holder så lenge du virkelig trener de t dagene. Du må bli sliten med andre ord!

Utfall med vekter og knebøy med vekter er flotte øvelser, det samme med markløft!

Skrevet

Hvor lang tid tenker du det tar før man ser resultater? Vil jeg kunne ha ei brukbar rumpe til våren, om jeg begynner nå?

Skrevet

Å ja gudbedre. Til våren har du rumpe av stål om utganhspunket ikke er så værst og hvis du trener bra. Du vil merke resultater etter et pr mnd tenker jeg.

Finn en snutt på youtube med et program som du kan trene. er mye lettere å gjøre det med en "instruktør" Og sett deg godt inn i hvordan du gjør øvelsene slik at du ikke skader ryggen din. Det er viktig

Skrevet

Steptrening er også fint for rumpa. Altså timer med step, bra kondisjonstrening, bra for rumpe og lår. Anbefaler høyeste trinn på stepkassa.

Skrevet

Tusen takk for tips og motivasjon :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...