Anonym bruker Skrevet 27. august 2011 #1 Skrevet 27. august 2011 Må være full.. Teksteren henger ikke med, og han/hun klarer ikke stave... Hmmm.. De kan like gjerne bare kutte det ut..
Anonym bruker Skrevet 27. august 2011 #3 Skrevet 27. august 2011 Enig. En som har en jobb som det, skal kunne den 110%. Forferdelig irriterende at de ikke klarer å finne noen som kan stave... Bryr meg ikke om hvor stressende det er å skulle tekste live-sending, det er jobben deres!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå