Gå til innhold

Når lar dere andre passe babyen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle synes dere at barnet skal være før man kan la andre mennesker passe barnet?

Både noen timer, et helt døgn, en helg...

En av besteforeldrene ønsker å passe barnet en helg, og de har hatt mye med barnet å gjøre, men jeg synes det er litt tidlig å passe en 3 mnd baby.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En hel helg er altfor lenge for en på 3 mnd! De bør være minst 1 år gamle først. En kveld og natt derimot skulle gå bra fra 4-5 mnds alder av, og noen timer helt fra nyfødt av.

Skrevet

Unga mine er 2 år og 3,5 år og har aldri vært borte fra oss en helg, men de har ligget borte en natt mange ganger.

Jeg er ikke komfortable med å være borte fra unga så lenge som en hel helg, men hvis du er trygg på besteforeldrene er det bare å kjøre på :)

Hva jeg mener spiller ingen rolle, du må finne ut hva som er riktig for deg :)

Skrevet

Min lille på 6 mnd har sovet hos mormor en natt, men kunne aldri falle meg inn å ha henne borte noe mer. Ser ikke noe poeng i det når man har mammaperm. Om man blir invitert bort og det er for mer enn en natt så takker mor i dette huset nei.

Skrevet

Jeg har tre barn og har aldri hatt behov for at noen skal passe babyen min. Jeg synes det har gått greit å passe dem selv. Eldste var halvannet før hun sov over hos tanta si første gang.

Jeg tenker at det må være foreldrene sitt behov som avgjør, ikke besteforeldrene eller andres behov.

Skrevet

Mini var 10 mnd første gang han sov hos besteforeldrene en natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...