Gå til innhold

Hva ønsker dere å handle i samme butikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å ta over en butikk for å drive denne videre, og lurte i den sammenheng på om dere kunne komme med noen innspill.

Dette er en butikk med serviser, bestikk, og generellt kjøkkenutstyr, her er også litt div pyntegjenstander.

Vurdere hvordan man kan kompletere dette, og få en sammensettning som er fornuftig, og som gjerne fører til økt besøk og økt omsetning.

Så derfor lurer jeg på hvilke varer mener dere det kunne vært fornuftig å satt sammen innenfor denne sjangeren (blir vel litt hus, hjem og gaver), og hva ville dere satt pris på å finne i samme butikk?

Håper på mange innspill :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet om en butikk som har alt mulig rart av pyntegjenstander. I et lite lokale har de tusenvis av ting, så man er helt svimmel når man går ut.

Jeg ville iallefall satset på en stil og holdt meg til denne når det kommer til alle produktene. Da kan man ha flere produkter - og heller bytte ut stilen ettersom tiden går.

Ville også hatt forskjellige prisklasser.

Jeg personlig synst dette hadde vært fint å finne i en slik butikk:

Kjøkkenredskaper -kokebok - tekopper- kaffekopper- te- kaffe - servietter- serviettholder-småskåler - kokebøker-lysestake - duker og brikker.

Det er svært få butikker som selger pyntefigurer. Så får du noe slikt inn tror jeg du vil få solgt mye.

Servise vil jeg tro ikke selger så godt. Hvor ofte bytter man ut et helt servise?! Fine bilder til å ha på vegg er også vanskelig å finne. Du kan kanskje samarbeide med lokale kunstnere/fotografer.

Skrevet

Tusen takk for svar :) Fikk noen gode innspill her :)

Skrevet

Dytter litt på denne jeg, kanskje det er noen her idag som har noen innspill.

Tenkte også på kakepynt, og ting til kakepynting, tror dere det kan passe inn?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...