Gå til innhold

da har jeg spist grøt med lakserolje!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

sååå, er det bare å vente på diaren da?!:P elller forhåpentligvis RIER!!! til dere som har prøvd det, hva skjedde? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sa de noe på apoteket når du spørte etter det?

Skrevet

Hva spurte du etter forresten?

Skrevet

Jeg spurte etter lakserolje, damen gikk å hentet en flaske til meg..:)

Skrevet

Å? Hva står det på flaska?

Skrevet

Ja lykke til med deeet.. Det er jo virkelig ikke en anbefalt måte å få i gang noe fødsel på..

Skrevet

ricini oleum virginale står det på flasken :)

Skrevet

Det kan faktisk være farlig så håper du ikke gjør det igjen, eller at andre her blir inspirert.

Skrevet

lykke til! Jeg gjorde det samme, 5timer senere var jeg i fødsel;)

Skrevet

funket som fjell til meg:) Jenta kom ut 12 timer etter inntaket av oljen!

Skrevet

Er ikke farlig, det værste som kan oppstå er mageknip og diare.

Skrevet

Jeg gjorde det samme. Det endte med 3 døgn med rier, ingen framgang, til slutt sugekopp og epidural. Neste gang venter jeg til det starter av seg selv.

Skrevet

Ja, det er vel en grunn til at sykehusene ikke bruker lakserolje for å sette i gang fødsler. Eller at man ikke får dette når man har passert termin.

Skrevet

jeg tok 4 spiseskjeer med olje, etter 4 timer fikk jeg rier... 16 timer etter der igjen fødte jeg..ingen diare på meg gitt

Skrevet

Jeg har også prøvd..resultatet her ble diare og oppkast!!!!

Skrevet

Dette er FARLIG og anbefales IKKE.

Det kan gi styrtfødsel, og det som enda verre er, morkakeløsning!!

Skrevet

har hørt om mange som har prøvd oljen, aldri noen som har fått resultatet MORKAKELØSNING av den... mange som sier at det kan ende med styrtfødsel og morkakeløsning JA, men har enda ikke opplevd at noen faktisk har fått det pga olje...

Skrevet

1 time siden jeg spiste grøten nå...begynner å bli litt kvalm tror jeg... HI

Skrevet

Tanta mi gjorde det. Lite smart. Ho fikk med diare, uten at ho merket av vannet gikk. Og resulterte i en styrtfødsel.

Skrevet

Det er vel bortimot det dummeste du kan gjøre! Det fører somregel til en masse vondt, og ingen rier..

Skrevet

Jeg kjenner meg fristet til å prøve. 1 uke til termin. Men kunne ikke fått meg til å kjøpe det selv. Hadde før kjøpt en kartong med røyk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...