Gå til innhold

Hva stemmer Dib-damene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er vanskelig, prøver å sette meg inn i de forskjellige partiers fakler men egentlig vil jeg plukke ut flere ting fra de forskjellige partiene, hehe.

Hvilket parti får din stemme i år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.....og bim og bam er vel og her ;)

Skrevet

Ingen. Jeg har mista piffen og engasjementet. Synes politikken har blitt et usselt spill ,med falske løfter og en lavmålt ordkrig.

Føler ingen politisk tilhørlighet noe sted. Beklageligvis..

Skrevet

Venstre.

Jeg kunne aldr stemt SV eller FrP.

Skrevet

Hoftepartiet ja, det er garantert blitt større de siste årene :P

HI

Skrevet

HI 18:29 - ja, utvides stadig. Også hr de noen morsomme fester i midten iblant ;o)

Skrevet

Ved kommunevalget blir det FRP. Men garantert ikke ved stortingsvalget. Man bør kanskje sette seg inn i hva hvert parti ønsker å gjøre i kommunen når det er kommunevalg. Det er ikke det samme som ved stortingsvalg. Ofte er det jo hvem som blir evt. ordfører som betyr en del, og ikke bare hvilket parti han/hun tilhører.

Skrevet

Jeg straffer ABB med å stemme AP!

Skrevet

Håper du tuller.. Snakk om å være dum, sett deg inn i politikken, og ikke bland ABB inn i det!

Skrevet

Venstre eller AP. Har ikke bestemt meg ennå. Liker egentlig Venstre best, men misliker at de støtter Høyre+FrP-byråd i Oslo.

Ellers blir jeg fantastisk oppgitt av folk som lar være å stemme "i protest". Det dere gjør er å gi fra dere en av de viktigste mulighetene til innflytelse dere har, og å overlate til andre å bestemme hvordan samfunnet skal styres.

Skrevet

Stemmer Høyre.

Kunne kaaaanskje også stemt Venstre. Bor i Oslo og ønsker å beholde nåværende ordfører Fabian Stang.

Skrevet

Etter å ha studert programmet for lokallagene tror jeg faktisk det blir Krf i år :-)

Skrevet

Hva har egentlig Fabian Stang gjort, som er så bra?

Skrevet

Selvfølgelig har jeg satt meg inn i politikken også, men står mellom to alternativer der AP er det ene. Jeg tuller ikke når jeg sier at ABB er det avgjørene for at jeg velger AP av mine to muligheter denne gang.

Hadde FRP blitt angrepet av en ABB så hadde ikke de fått min stemme av den grunn, så det handler ikke bare om sympati!

Skrevet

Jeg har alltid stemt høyre, men nå som livssituasjonen min har forandret seg drastisk (har blitt alenemor siden forrige valg), så er ikke høyre kanskje det beste valget for meg. (Mye privatisering osv).. Men jeg vet ikke..

Skrevet

Høyre i lokalvalget, fordi vi har en flott H-ordfører allerede, og min kommune regnes som en av de beste å bo i. Og fordi de er det eneste partiet i distriktet som har med en fra min kommune på sin liste til Fylkestingsvalget.

Stemmer nok rødere til Stortingsvalget om 2 år.

Skrevet

Som tidligere SU´er har jeg alltid stemt SV, men liker ikke familiepolitikken deres. Så i år blir det muligens AP.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...