Anonym bruker Skrevet 27. august 2011 #1 Skrevet 27. august 2011 Kan jeg drikke alkohol (et par øl) i kveld samtidig som jeg tar antibiotikakur for blærekatarr, eller vil det ødelegge for virkestoffet i medisinen? Jeg går på en 3 dagers kur, hvor siste dag er i morgen. Noen som har peiling på dette?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2011 #2 Skrevet 27. august 2011 Man skal ikke blande alkohol og antibiotika....det kan ødelegge effekten! Hvis du ikke vil ha full effekt av medisinen - og kanskje måtte ta en ny kur, så er det jo bare å "helle innpå" :-)
Super-Mish Skrevet 27. august 2011 #3 Skrevet 27. august 2011 Google! http://www.lommelegen.no/375220/alkohol-og-antibiotika
Anonym bruker Skrevet 27. august 2011 #4 Skrevet 27. august 2011 Går helt fint, gammel myte at alkohol ødelegger effekten og et par øl er helt greit.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2011 #5 Skrevet 27. august 2011 Tar man Flagyl, funker det som antabus. Sies det. Vet ikke jeg. De andre typene reduseres vel virkningen på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå