Gå til innhold

pris gynekolog i oslo????

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, tenkte meg til gynekolog for første gang..

hvor kan jeg dra og hva koster dette? må være i oslo. ikke akershhus/bærum. har ikke bil..

skal ha full “sjekk” (inkl. vaginal ultralyd av livmor og eggstokker).

noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og fastlegen er ingen alternativ da dette blir kjempeflaut for meg...

Skrevet

Det kommer an på om du finner en som har avtale eller ikke.

Gynekologer med avtaler tar vanlig spesialist-egenandel, for tiden 307 kroner + evt tillegg for utstyr og slikt.

Private gynekologer uten avtale er jo selvsagt dyrere. Har ikke vært hos en privat gynekolog på lenge, men da jeg jobbet hos en før tok han 1200 kroner for første gangs undersøkelse inkludert avansert ultralyd og alle prøver og slikt. Så du kan regne med å måtte betale noe i den duren, høyst sannsynligvis mer, men regner med prisene varierer en del.

Skrevet

å herregud. jeg er student og alene om økonomi. jeg har ikke råd til gynekolog men har vondt i underlivet. + mistet barn pga infeksjon i livmor... og nå har jeg skikkelig vondt... søren..................... er det mulig. hva kan man gjøre..

Skrevet

Er det ikke en mulighet å få fastlegen til å henvise deg til et sykehus for undersøkelse? Mulig jeg er clueless her, men...?

Skrevet

ja kanskje. jeg kan spørre- vil uansett teste emg for egglederinfeksjon for har så vondt der å så får vel bestille time til fastlegen.... takk for svar.

Skrevet

Bare hyggelig. Får håpe at du får ordnet opp i det.

*klem*

Skrevet

Jeg kan sjekke dåsa di gratis!! HOHOHO

Skrevet

Privatpraktiserende gynekologer ligger stort sett på rundt tusenlappen.

Men om det er noen grunn til at du behøver en sjekk, får du selvsagt fastlegen til å henvise deg og betaler vanlig spesialist-egenandel opp til frikortgrensen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...