Gå til innhold

Alfred eller Albert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket liker dere best av de 2 navnene ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker Alfred best. "Du och jag, Alfred. Du och jag". Ahh, gode minner fra barndommen:-)

Skrevet

Alfred

Skrevet

Liker begge, men de er nokså forskjellige. Albert virker kvikkere og "morsommere", mens Alfred virker mer traust og solid.

Velg det som passer best. Se på gutten og spør deg selv: "Er dette en Albert eller en Alfred?"

Skrevet

Jeg synes begge er fine, jeg. :) Men begge navnene er vel nokså poppis-navn nå; Albert har vært det en stund, mens Alfred er på full fart inn på navnelistene, gjetter jeg.

Skrevet

Helt klar Albert !

Jøje meg da, hadde jeg lest disse navnene i en navnbok hadde jeg fnyst.. Men jaggu syns jeg Albert var skikkelig tøft til mer jeg tenkte på det :)

Et originalt og tøft navn på en gutt :)

Skrevet

Albert er kjempefint! :) Broren min heter det, og han er en morsom, utadvendt gutt/mann, som alle liker. Assosierer navnet med han. Han får også bare positive tilbakemeldinger på navnet sitt!

Skrevet

Jeg heter Albert til etternavn så Albert Albert hadde ikke vært det beste valget for meg;) Går for Alfred

Skrevet

Jeg har en Albert og vil at det ikke skal bli poppisnavn, så... Alfred! Gå for Alfred! ;p

Skrevet

Alfred......Albert likte jeg ikke. Hørtes litt sånn klovnete ut.

Skrevet

Alfred. Det passer både til en gutt og en mann.

Ser ikke for meg Albert som mann... :P

Skrevet

Albert! Høres ut som en mer morsom gutt enn Alfred : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...