Gå til innhold

Jeg trenger ALLE skjønnhetstips NÅ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lei av å føle meg stygg,stygg og atter stygg.Ikke kom med at skjønnhet kommer innenfra og smil osv.Har en fin personlighet og er stort sett glad og smilende jeg :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt beste tis er: Ut å løp og få litt sol i fleisen! Man får fin hud, ny glød i kinnene og kommer i bedre form.

Sånn ellers kan man farge vipper og forme øyebryn, og fixe håret hos frisør.

Fixe tenne; bleke dem pitttelitt og få en tannpleier til å rengjøre dem skikkelig, bruk tanntråd.

Selvbruningskrem, eller en runde med spraytan. Om det er gjort ordentlig kan det booste selvtillitten.

Nytt antrekk, ny parfyme, ny sminke; kanskje ikke alt nytt på en gang:) Be om hjelp i butikkene og tør å elge noe annet enn du normalt gjør.

Skrevet

Litt vanskelig å gi tips uten å ha sett deg da ;)

*Dersom du røyker, kutt ut. Mange røykere får gusten og slapp hud.

*Gå til en dyktig frisør (spør en venninne du beundrer frisyren til om hvem hun går til) og be frisøren hjelpe deg med å finne en passende frisyre, samt gi deg opplæring i å holde den pen.

*Bruk gode kremer med mye fuktighet slik at huden ikke blir tørr.

*ID-pudder er veldig bra, det ser naturlig ut, men dekker over ujevnheter.

*Som med håret, finn en god venninne du synes er god på make-up, og be henne hjelpe deg litt. Bare si du ønsker å bytte stil eller noe sånt. Jenter flest vil bli smigret og glad over å bli spurt om å lære bort sminke-triksene sine.

*Analyser din egen figur. Hvilken form er du? Pære? Eple? Timeglass? Planke? Google kroppsformen din, og les deg opp på hvilke type klær som passer din figur. Kle deg deretter.

*Stell negler, bruk parfyme, litt smykker osv, de små detaljene kan gjøre mye for å føle seg litt mer lekker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...