Anonym bruker Skrevet 27. august 2011 #1 Skrevet 27. august 2011 Lei av å føle meg stygg,stygg og atter stygg.Ikke kom med at skjønnhet kommer innenfra og smil osv.Har en fin personlighet og er stort sett glad og smilende jeg )
Anonym bruker Skrevet 27. august 2011 #2 Skrevet 27. august 2011 Mitt beste tis er: Ut å løp og få litt sol i fleisen! Man får fin hud, ny glød i kinnene og kommer i bedre form. Sånn ellers kan man farge vipper og forme øyebryn, og fixe håret hos frisør. Fixe tenne; bleke dem pitttelitt og få en tannpleier til å rengjøre dem skikkelig, bruk tanntråd. Selvbruningskrem, eller en runde med spraytan. Om det er gjort ordentlig kan det booste selvtillitten. Nytt antrekk, ny parfyme, ny sminke; kanskje ikke alt nytt på en gang:) Be om hjelp i butikkene og tør å elge noe annet enn du normalt gjør.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2011 #3 Skrevet 27. august 2011 Litt vanskelig å gi tips uten å ha sett deg da *Dersom du røyker, kutt ut. Mange røykere får gusten og slapp hud. *Gå til en dyktig frisør (spør en venninne du beundrer frisyren til om hvem hun går til) og be frisøren hjelpe deg med å finne en passende frisyre, samt gi deg opplæring i å holde den pen. *Bruk gode kremer med mye fuktighet slik at huden ikke blir tørr. *ID-pudder er veldig bra, det ser naturlig ut, men dekker over ujevnheter. *Som med håret, finn en god venninne du synes er god på make-up, og be henne hjelpe deg litt. Bare si du ønsker å bytte stil eller noe sånt. Jenter flest vil bli smigret og glad over å bli spurt om å lære bort sminke-triksene sine. *Analyser din egen figur. Hvilken form er du? Pære? Eple? Timeglass? Planke? Google kroppsformen din, og les deg opp på hvilke type klær som passer din figur. Kle deg deretter. *Stell negler, bruk parfyme, litt smykker osv, de små detaljene kan gjøre mye for å føle seg litt mer lekker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå