Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 Herregud,hva skjedde? Det gikk bare noen minutter fra jeg ringt sykehuset med påbegynnende rier og nå har jeg babyen min i armene her jeg ligger på stuegulvet..plutselig kjente jeg et veldig ubehag i underlivet og pluselig var han der! Fantastisk og forferdelig på samme tid,det var jo ikke slik jeg skulle føde.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #4 Skrevet 26. august 2011 Yeah right. Og det første du gjør er å logge deg på DIB? Hahaha
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #5 Skrevet 26. august 2011 ja da undrer jeg meg over hvordan du i det hele tatt har klart å tenke "åh dette må jeg skrive på DIB med en gang"... akkurat som "åh jeg slapp nettop en fis".. eh veldig seriøst inlegg HI
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #6 Skrevet 26. august 2011 Har du ikke tilkalt familie og ambulanse HI?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #8 Skrevet 26. august 2011 Nei, hun måtte skrive på bim/dib først, 00:56... hihi
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #9 Skrevet 26. august 2011 dette er jo bare kødd fra enda til anenn, dagens dummeste
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #11 Skrevet 26. august 2011 Oppdaterte du live på facebook samtidig og, eller?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2011 #12 Skrevet 27. august 2011 01:39, hun filmet det sikkert også!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2011 #14 Skrevet 27. august 2011 Pfft - og da tenker du på å logge inn her å skrive et innlegg - sannsynlig!!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2011 #15 Skrevet 27. august 2011 Say what? Jeg håper du er i sjokk og ikke klarte å tenke klart og derfor du logget in her?? hva med den lille??? Håper det går bra med dere begge. Syns det er merkelig at du i det heletatt logger in jeg da. Lykke til og gratulerer
Anonym bruker Skrevet 27. august 2011 #16 Skrevet 27. august 2011 Jeg regner også med det er tull, men hvem vet. Trenger ikke logge på her når mange av oss alltid er pålogget. Jeg skrev også her på sidene under begge fødslene mine frem til jeg dro inn på sykehuset. Andre gangen hadde jeg innlegg her inne ca. 1 time og 40 min før ungen ble født.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2011 #17 Skrevet 27. august 2011 leste ikke resten av tråden og var kansje litt naiv her. Høres spesiellt ut ja. 12.29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå