Gå til innhold

Hvem ser dere ned på?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg ser ikke ned på noen. Snarere tvert imot egentlig. Jeg er så lav at jeg ser opp på de aller fleste. ;)

Men bortsett fra det, så ser jeg seriøst ikke ned på noen som helst, for jeg synes det er en uting å dømme folk på den måten. Men om jeg skal nevne noe som helst i denne sammenhengen, så må det bli at jeg har mindre respekt for folk som føler behov for å heve seg selv over andre, uansett grunn.

Annonse

Skal prøve å være ærlig og ikke politisk korrekt

Trygda damer som snakker på en spesiell måte-foreksempel "jeg sa det ten jeg asså" men jeg syns de er veldig søte da

Foreldre som er skikkelige kjipe mot barna sine

GJERRIGE folk,æsj

Folk som er veldig dumme på skolen,som stryker på alt (vet det er stygt)

ustelte mennesker,fett hår og sjaskete klær

folk uten sosiale antenner og selvinnsikt

Men når dette er sagt,man skal være forsiktig med hva man tenker og sier om folk,karma kan komme og ta deg.Det vet jeg ALT om

Det kommer jeg aldri til å bli da jeg har møtt mannen i mitt liv:) Og ikke tatt den første og beste jeg har kommet over. Jeg vet hva ekte kjærlighet er! Jeg ser forresten også ned på de som forlover seg når de er 16...typ de som er alenemødre i dag....

Sosialhjelpsmottakere, enslige forsørgere med os som hovedinntekt, med mindre de er under utdanning, overvektige, rusmisbrukere, Frp-velgere, de med mine-dine-våre barn.

Jeg forundrer meg over at noen ser ned på enkelte yrkesgrupper. Med tanke på at bare 2/3 av arbeidsstyrken er i jobb syns jeg vi skal applaudere alle som bidrar til selvforsørgelse!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...